Gå til innhold

Rimelig kjapt tilbake hit...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk førstemann i februar, han er nå 7 mnd.

Han er et resultat av 4 års prøving og 6 prøverørsforsøk, så etter fødselen har ikke prevensjon vært vurdert engang!

Men underets tid er ikke forbi, vi har klart det helt på egenhånd!!!!

Er nå ca 6 uker på vei, og det største sjokket har lagt seg.

Vi gleder oss masse, det blir travelt og kjempegøy:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Vi skal snart i gang med søskenforsøk, har et par søsken i frysen til lillemor som ble født i oktober 2007... Så utrolig bra å klare det på egen hånd!!! Solstråleinnlegg::))

Skrevet

Gratulerer kjempemasse! Så gøy at det gikk helt på egenhånd da! =)

Det blir nok travelt med to så tette, men blir jo veldig gøy også! De får jo veldig fort glede av hverandre når de er så tette.

 

Så morsomt!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...