Gå til innhold

Dere som har oppplevd SA..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det vært?

Har dere hatt smerter og blødd mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært mye blod og klumper for å si det sånn, og blødninger i over en uke sånn skikkelig.. langt mer enn en mens, iallefall for mine 2 sa. Var ikke tvil at jeg mistet for å si det sånn..

Skrevet

Hadde kraftige smerter samt blødniger med klumper. Ikke noen tvil om hva som skjer egentlig. Smertene er ikke langvarige (noen timer kanskje..) mens blødningene gjerne varer en ukes tid. Har opplevd dette 5 ganger men satser på at alt sitter som det skal denne gangen.

Lykke til til deg også!

Skrevet

Hei

Jeg hadde også vondt,mer enn menssmerter, og blødde i en uke/litt over en uke. Da det først hadde begynt å blø blødde det masse. det stoppet ikke opp for så å blø igjen, men det kan sikkert være forskjellig fra person til person.

Uff tror du at du har en SA pågang:o(?

Skrevet

Begynte i går.. Har ikke vondt og det blør ikke mye! Bare litt som kommer ut!

Lurer på om Crinonen kan gi sånne små blødninger med friskt blod...

For det kommer etter eg har satt den...

Har snakket med legevakten, og de sier at de ikke gjør noe så sant eg ikke har store smerter eller om det er fare for graviditet utenfor livmoren..

Er ganske forvirret og aner ikke hva som skjer!!

Skrevet

Da kan det være at skjedeveggen din får seg et lite rift når du setter inn crinonen, den er mer blodfylt når du er gravid. Crinonen kan også gi små blødninger tror jeg.

Så lenge du ikke har vondt tror jeg kanskje ikke du har en SA, og du blør heller ikke mye det er et godt tegn:o).

Kan det være en festeblødning du har? Den pleier å være ca når man er 4 uker på vei...............Da blør det litt og stopper så opp igjen.

Tror du kan ringe klinikken/sykehuset du tilhører også imorgen og få litt råd der. St.Olavs har alltid pleid å ringe tilbake hvis jeg har hatt noen spørsmål.

Lykke-til-klem

Skrevet

Jeg hadde ikke smerter og blødde heller ikke mye da jeg mistet i uke 7,5 i SA, så det er nok veldig forskjellig fra person til person. Den eneste "klumpen" som kom ut var fosteret:(

Blødningen din behøver absolutt ikke bety at du mister spiren din! Det er faktisk ganske mange som opplever blødning i starten av svangerskapet, noen også i hele svangerskapet!

Ønsker deg masse lykke til videre!!!

Skrevet

Småblødninger er faktisk ganske vanlige i begynnelsen av graviditeten.

Om du har sa tror jeg det ofte er kjent med smerter og ubehag også.

Crinone kan virke veldig irriterende på dine slimhinner,og være en grunn

til at du har hatt litt blod...

Håper og tror det skal gå greit for deg :o).

Skrevet

Legen som satte inn eggene mine sa at jeg kunne oppleve friskt blod av Crinonen og at det var helt normalt. Hvis du er i starten kan det jo godt være festesmerter eller andre små kramper.

Krysser fingre for at alt går deg vel!

Skrevet

Blødde som en vanlig mens - ingen smerter. Dette var uke 6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...