lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 og hender det dere går alene, uten barn? Vi har nå tat barna med på kafe' hver lørdag siden vi kom hjem fra ferie, 1 mnd siden, og så og si hver dag hele ferien. Før ferien hadde vi vært på kafe' ca 3 ganger pr år. Vi har gått noen ganger på kafe' alene uten barn, men det er ikke ofte, kanskje 2 ganger det siste året. Jeg går innimellom på kafe med jobben, kanskje 1-3 ganger pr mnd. Jobber i bolig og tar da med meg beboerne.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg elsker å gå på cafe. Vi går ikke så ofte sånn fast, men det blir nesten alltid en tur når vi er i byen pga da går det så lenge og vi må ha mat. Sambo og jeg går kun uten barna hvis vi av en grunn har barnevakt og de derfor ikke er med. Litt klosset skrevet, men mener at vi ikke har barnevakt for å gå på cafe. Og då er det gjerne pizza eller bumat også, ikke plent cafe. Nå går jo jeg på lavkarbo, så det har ikke akkurat blitt mer i det siste heller. Selv om jeg må jo unne meg noe godt av og til =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Ikke ofte, men det hender.. Er koselig å gå ut å spise av og til. Men i en periode så herjet de bare å ville ikke sitte i ro, så da gikk vi aldri med de. Men nå sitter de fint. Eller iallefall greit..
NoDoubt Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Vi spiser sikkert ute med barna 3-4 ganger i måneden. Kan godt gå ut og spise på kafe` selv og men da oftest med venniner o.l. Gubben spiser vel så og si aldri ute utenom når vi gjør det med barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå