Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hei! Jeg har veldig ustabil menstruasjon, oog kan dermed ikke regne hvor langt jeg er på vei, da det er tre måneder siden forrige mens, og jeg er på ingen måter tre måneder på vei. Vet det er vanskelig å regne ut i fra hhcg-nivå, men er det noen som kan gi meg en liten pekepinn? Onsdag 17.september topk jeg blodprøve som sa Hcg-nivå på 650, konstatering av vitalt forster og økning fra forrige blodprøve 12.september hvor Hcg´en var på 87 (veldig tidlig graviditet). Hvor langt er jeg på vei? Sånn ca???? Takk!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 nei si det? er detikke sånn at graviditetstester slår ut på hcg nivå på ti (de mest ømfintlige testene)- stemmer det folkens? og at hcg nivået dobler seg daglig i begynnelsen? fra 87 til 650 var det jo 5 dager da, men rekne fra 87 og nedover skal vi se, (ca regning, halvering for hver dag) 45, 22, 11... hm, og på 11 slår testen tidligst ut, og man er ca 4 uker (hehe! jeg vaser ivei, ingen ekspert, jeg baserer meg på det jeg "har hørt") så, 4 uker pluss tre dager da du tok første blodprøve, og pluss fem dager til til neste blodprøve, så det blir vel 5 uker tilsammen det da, men hvem vet, tipper du er mellom 5 og 6 uker på vei jeg da. hehe, men når testet du egentlig positivt forresten??? hihi- leker detektiv jeg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå