moota m storebror&lillebror Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Og hva liker du best å trene? Jeg er jo alene hele ukene (og hele helgene visst) og får ikke kommet meg så masse ut å trene. Ikke at det er det store utvalget heller her langt ute på landet, men det er et par ting jeg kunne tenkt meg å være med på. Jeg liker å svømme, gå tur, spille squash, trene aerobic, spille vollyball, hoppe trampoline og sykle på ergometersykkel eller hva det heter.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Trene, hva er det? Jeg går til og fra bilen;) hehe Jeg går mye og lange turer på jobb, 1-3 timer et par ganger i uka, eller kommer jo ann på hvor mye jobb jeg har. Av og til mer, av og til mindre.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Liker sånn treningsstudio trening jeg, tredemølle og vektapparater. Er også glad i å svømme og spille volleyball. Trampoline blir jeg svimmel og kvalm av. Har et par treningsmaskiner hjemme som jeg bruker med litt ujevne mellomrom, også rokkeringen da. Men for tiden trener jeg ikke, hvis ikke den timeslange trilleturen vi går hver dag teller da. Samboer'n min har lyst til at vi skal ta med knøttet og trene sammen et par dager i uken og det håper jeg vi får til. Litt hyggeligere når man er to om det.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Akkurat nå trener jeg på å finne meg behagelige stillinger på sofa og i seng.. gleder meg til å begynne å gå turer igjen, kaller det å gå tur for trim jeg.. Og etterhvert så håper jeg å komme igang med enda mer trimming. Liker godt yoga, fitball, spinning.. men er jo litt dyrt å være medlem så får se hva jeg kommer til å gjøre..
NoDoubt Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Jeg rocker med rockering 20 min hver dag. ellers trener jrg på elixia 1-4 ganger i uken.
PiaPia Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Jeg prøver å få litt fysisk aktivitet hver dag, trener spinning, innebandy og step, og prøver å gå/jogge daglig med hunden vår. Det er så godt å føle at jeg er litt i god form!!
Raych Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Jeg trener aerobic/step, svømmer litt, går turer, danser og trener styrke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå