moota m storebror&lillebror Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Sambo skal på elgfest og jeg skal kose meg med noe godt foran tv'n når barna er i seng. Tror jeg skal ha kyllingfilet og salat. Men vil lage noe kjapt og enkelt til barna om et par timer så de får litt varm mat i seg før lørdagsgodteriene kommer på bordet =) Jeg liker så godt grøt, og det gjør lillebror også, men tror nesten storesøster er litt lei he he =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Kanskje jeg lager litt grøt nå, snart. I kveld blir det som vanlig pizza til barnetv, før godteret.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jeg har også tenkt å lage meg grøt nå, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken grøt.. Pleier jo å ha risengrøt men siden ikke den er på enda blir jo kl nesten 4 før den er ferdig. Og jeg er sulten NÅ!!!!! Skal lage hjemmelaget pizza ikveld, med rester etter taco igår..
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2008 Storesøster ville ha havregrøt så da blir det nok det. Med mindre sambo også kommer hjem akkurat da for han liker ikke det så godt. Jeg lager mat en liten stund etter lillebror våkner, så skal de i dusjen før lørdagsgodteriene. Da går det som en lek he he =)
yasmina Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 herble det hjemmelaget pizza , har feiret bursdag i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå