moota m storebror&lillebror Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Jeg er veldig forsiktig med bruk av parfyme pga at lillebror har atopisk eksem og er allergisk mot bl.a parfyme. Men liker godt å ta på litt om jeg skal noe f.eks på kveldstid uten barna. Og har som regel på fest.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Har som regel bittelitt på håndleddene og bak øret, ellers blir lukten av bleier og gulp så overveldende
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Nei, bruker ikke ofte, om jeg husker på det når vi skal på fest. Sjer ca 2 ganger i året hos oss.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Ja som regel nesten hver dag.. Har hverdags parfymer og parfymer til kvelder og fest..
Raych Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Nei, nesten aldri. Kanskje 2-3 ganger i året.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Bruker det hver dag jeg (eller, jeg bruker edt da, men det går jo for det samme....) Bruker lette, rene dufter til hverdags. De tyngre parfymene sparer jeg til de sene kveldene ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå