zombie2be Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Bruk bleier som innlegg!! (pampers newborn likte jeg best) under en topp eller sportsbh om natta. de tar opp myye mer enn disse ammeinnleggene. og så veldig dyrt er det heller ikke, hvis du kjøper bleier der de er billige! bare et lite tips, fra ei som overhodet ikke hører til her lenger, men må inn å se litt i ny å ne:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå