blå og rosa+lillebror Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 merka da jeg våkna i dag at jeg ble våt på armen, fordi jeg kom borti brystene! for et par dager siden så jeg også noen rare flekker på en topp jeg hadde hatt på meg, skjønte liksom ikke helt hvor de kom fra trodde ikke det var vanlig at d væsker fra brystene så tidlig? flere som har opplevd dette?
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 har ikke merket noe til dette selv, men brystene har forrandret seg ganske mye.. Vokser som bare det, brystvortene har skiftet farge og flasset av.. Bytta hud eller noe.. hehe.. spooky Er selv i uke 23..
Gjest Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jepp, dette kjenner jeg til. Begynte nok ca. da på meg også, er 25 uker nå. Jordmor syntes dette var fantastisk flott, da d kan bety at vi lett vil få melk. Hun rådet meg til å ikke presse noe ut enda, da vi ikke vil at melkeproduksjonen skal komme i gang helt enda. Er visst ikke uvanlig.
blå og rosa+lillebror Skrevet 27. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2008 så morro trodde ikke det kom noe melk før de siste ukene jeg
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Jeg oppdaget første dråpe i uke 19 eller 20 mener jeg å huske... ganske tidlig og jeg ble rimelig sjokka ja
Plutselig_gravid Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Jeg fikk råmelk i uke 18 med førstemann:)
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Om man får melk eller ikke under svangerskapet har ingenting å si for hvor mye melk som kommer når ungen er født:)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Hei kinee_88! Med første så lakk jeg før jeg var 5 mnd på vei,imellom 20 og 21 uker!Da kunne jeg våkne og det var to runde ringer i sengen..hehe!Så fra og med da måtte jeg gå med innlegg! Jenta mi tok melk med en gang hun ble født og hadde aldri noen problemer ang amminga! Massevis av melk! Denne gangen har det ikke kommet så tidlig!Jeg er nå 22+5 og kan ikke merke at det er kommet noe enda.Men kommer jo før eller siden! Er forresten en dag mindre enn deg og venter også gutt denne gangen:) Masse lykke til!
birrisj05.02.09 Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 Ja, man kan få råmelk så tidlig. Satt faktisk nettopp å leste om uke 21 og 22, og der sto det at noen får råmelk allerede nå..
Nim83 Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Fikk selv i uke 28. Men ei venninne av meg som er en uke etter meg, fikk det for LENGE siden.. Husker ikke helt hvilken uke, men mellom uke 16-18.. Så det er nok ekstremt tidlig.. Jeg syns det var moro da jeg merket det første gangen jeg! hihi*
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 Da jeg gikk gravid med junior fikk jeg råmelk allerede rundt uke 17-18. Jordmora mi sa også at det var et bra tegn! Denne gangen ammer jeg fortsatt, så er spent på om det blir puppenekt når råmelka setter inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå