Gå til innhold

Setter dere av tid til og kose/prate m magen(babyen)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer om det er flere enn meg som foreks på kvelden da d som regel er mest aktivitet koser m magen og kjenner spark og syntes det er helt nydelig å kommunisere m babyen min:)

Merker også hvis jeg er oppe på natten el på morgenen og begynner snakke m kjæresten min, da sparker han og når han hører stemmen min/våres akkurat som å si at her er jeg å, er også våken hihi:)

KJEMPESTAS OG KOS ETTER HAn begynte og sparke, det blir bare sterkere og sterkere også...

Januar kan liksom ikke komme fort nok..

Hva gjør dere for å kommunisere m lille babyen deres?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prater masse med gulle i magen.. er jo 100% sykemld så jeg har tid nok hehe..

Jeg prater spes når ungen våkner og begynner å sparke, og bevege seg.. sier god morgen, god ettermiddag osv osv hihi. og god natt og at den må være snill om natten så mor får sove, ikke alltid det funker hehe.. er så herlig, og jeg ligger å synger og koser meg.

Er 23 uker snart 24..

Skrevet

Så koselig:)

Nei det er ikke alltid de vil sove når mamman skal, hehe forbereder oss på nattevåk da hihi..

Selv er jeg 26 fullgåtte i morgen:)

Ingem flere som gjør dette???

Skrevet

Hehe, nei kan ikke si at jeg prater med magen, nei. Har aldri gjort det, ikke med noen av ungene, så det er ikke for at jeg liksom er så "vant" heller. MEN, jeg dytter jo i magen når ungen sparker og synes det er kjempestas. Gleder meg også enormt til det blir mer liv i magen!

Skrevet

hehe, godt å høre at det er flere som meg:) Her snakker vi og koser med magen i ett sett, mest jeg da. Sier også god morgen og synger nattasang for minimum om kvelden. Når h*n er aktiv (som er ofte) snakker jeg litt ekstra og forteller hvor mye jeg gleder meg til å bli kjent med lille nurket, blir nesten litt følelsesladet noen ganger, hehe:)

er 25+2 og har termin 9.januar, så føler januar ikke kan komme fort nok her heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...