Gå til innhold

Jeg orker ikke være flink og snill mere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett og slett! Fra og med NÅ skal jeg bruke energien min på meg, ungene og folk som faktisk gir tilbake(som ikke er super opptatte så fort jeg har det vanskelig, men godt kan ta imot all hjelp i verden når de har det vanskelig). Jeg orker ikke å gi mere. Er jeg ikke verdt nok til å gi litt tilbake til, så er ikke andre verdt å gi noe for.

Utrolig nok så er jeg sliten, lei og trøtt. Jeg er ikke noe super menneske som man innimellom skulle tro at man burde være. Gleder meg til å flytte også, da slipper jeg værtfall å se hver eneste dag at jeg ikke er bra nok lengre. Det tristeste er at ungene merker at jeg ikke er så veldig velkommen blandt de voksne her, så de ber om å få gå inn selvom jeg jo ser og merker at de har veldig lyst til å være ute å leke.

Dårlig dag i dag ja, men det får nå bare være. Jeg kommer sikkert sterkere tilbake en annen dag. Da forhåpentligvis med folk rundt meg som tør å si det til meg når jeg gjør noe galt, istede for å bare være kjølige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff,høres ikke kjekt ut, men jeg er enig med deg.

sats på deg sjøl og familien, det har du mest igjen for.og hev hodet, ikke noe å bry seg om at andre mener noe annet.

vet ikke om det har skjedd noe i nabolaget siden du føler det som du skriver her,men er de sånn,er de ikke mye til venner heller....

lykke til på ny plass, og din egen famile, som jeg er helt sikker på støtter deg, og gir deg den rosen du fortjener.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...