Gjest Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hei alle sammen! Er visst en liten "masekråke" jeg, hehe;-) Hvilke av disse navnene synes dere passer bra med jentenes navn? Skal ha dobbeltnavn siden de andre har det. Deres mellomnavn er Henrikke og Elisabeth:) Men skal ikke bruke dobbeltnavnet til daglig. Jentenavn: Eva Marie Eirill Sofie Mari Sofie Jenny Marie Vilma Henriette Dina Emilie Guttenavn: Isak Kristoffer Andreas Emiil Helge Kristoffer Fredrik Andreas Felixs Emiil Hvis noen gidder, hadde jeg satt veldig stor pris på forslag til dobbeltnavn som passer disse navnene som er nevnt her:) HA EN FANTASTISK DAG ALLE SAMMEN, MED NAVN I TANKENE;-)
Gjest Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 UUPS, skrivefeil det skulle stå Felix XD
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Mari sofie eller dina emilie Guttenavn likte jeg bare isak kristoffer evt emiil andreas
prebs Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Fortsett å lage innlegg, du, jeg liker godt å lese dem : ) Av jentenavnene liker jeg godt: Mari Sofie Jenny Marie Vilma Henriette (men hvis dere bruker begge navnene, synes jeg det blir for likt Henrikke) Jenny Sofie Mari Emilie Vilma Sofie er noen andre fine kombinasjoner. Av guttenavnene liker jeg godt: Helge Kristoffer Fredrik Andreas Jeg liker godt Emil med kort i, så noen forslag er: Emil Kristoffer Emil Andreas Emil August Ellers liker jeg godt: Fredrik Johan Fredrik August
sonne Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Av jentenavna liker jeg Eva Marie, Mari Sofie og Jenny Marie. Favoritten er nok Mari Sofie, da jeg synes det er to nydelige navn som også passer veldig godt sammen. Av guttenavna liker jeg i utgangspunktet Andreas best. Liker Emil veldig godt også, men ikke Emiil. Derfor blir det nok Isak Kristoffer som kommer høyest opp på lista for meg av disse.
Vannmann35 Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Jenny Marie og Helge Kristoffer passer klart best til :-)
huldra87 Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Jeg synes nesten alle passet, BORTSETT fra Dina Emilie og Felix Emil. De er liksom mer "moderne" eller noe i den duren, enn søstrenes navn. Mina favoritter blandt de andre navnene må bli Eva Marie og Mari Sofie av jentenavnene! To nydelige navn som passer godt til søstrene :-) Av guttenavn likte jeg best Fredrik Andreas.Isak Kristoffer var også ganske fint. Helge liker jeg ikke. Hva med Isak Andreas eller Isak Johannes? Evt. Fredrik Johannes? :-)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Hallo, og tusen takk for svar! Er enig i at Felix og Dina kansje er litt mer moderene i forhold til søstrene. Mari Emilie, og Vilma Sofie var kjempflotte navn! Holder fast på Eva Marie synes det var helt nydelig, hehe;-) Ellers har jeg tenkt litt på Ylva Sofia, hva synes dere om det da? :)
Millima Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Hei=) Vet om en liten en som heter Emma Hermine, synes det var utrolig søtt. Ellers så synes jeg Maja Mathilde er veldig fint! Av de jente navnene er Dina Emilie finest. Guttenavn sliter eg med, så der vet jeg ikke.. Lykke til!
Gjest Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 Jeg foreslår: Dina Henriette Emil Andreas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå