Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Har en nyfødt og en på 18 mnd. Tenkte ikke på at jeg kunne bli gravid før mensen var tilbake men joda.Så nå får jeg tre unger på tre år. Abort er ikke et tema for å si det sånn. Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Lykke til! Sett av tid til den eldste innimellom. Det er ofte den eldste som får "lide" når det kommer søsken på løpende bånd. De blir for fort store og får ikke være barn så lenge for de må alltid ta hensyn til de mindre. Sett heller de små bort til barnepike innimellom og fokuser på den eldste. Har sett så mange storesøsken som sliter etterhvert dessverre.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Det går så bra. Har selv født tre barn på 4 år. Hektisk til tider, men så ufattelig mye kos også! Rådet over her, om å ta vare på de to elste, er gull verdt. Inkluder de så mye som mulig i stell osv, spesielt den elste. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 HI her! Takk for gode råd. Jeg må si jeg er faktisk ganske flink til å dele oppmerksomheten allerede. Minsten får tida de dagene elstemann er i bhg og eldsten når han er hjemmer og pappaen tar minsten. På Kvelden er det kos med min mann. Virker som alle er fornøyde. I helgene er vi alle sammen. Koslig!
Sånn kan det gå Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 De 3 yngste av våre 8 kom på 3 år og 8 mnd og det var i hvert fall ikke noe problem. Ikke stress med å skulle være perfekt på alle måter, slapp av og kos dere med ungene er mitt råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå