Gå til innhold

Gravids med første!


Luzo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nå etter 13 mnd prøving blitt gravid for første gang. Dette er for meg en skrekkblandet fryd, men det er vel vanlig?=) Både jeg og sambo gruer og gleder oss om hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer :o)

Jeg er også gravid for første gang og har litt små angst må jeg si :o) Gleder oss veldig men det er så mye nytt og ukjent så det er igrunn ganske skummelt, men det går nok helst bra til slutt tenker jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg gjerne på den skrekkblanda fryden. Er litt paff egentlig, selv om det var planlagt. Har heldigvis verdens mest beroligende samboer. Han roer meg med alle de som har klart dette før oss... og det er så sant, så sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere alle sammen,

er så utrolig spesielt, sitter nå her med lille gullet mitt

han har akkurat blitt 3 mnd,

men gud å fort tiden går,

virker som om det var igår jeg fikk han, gled dere over alle øyeblikkene dere har dem i magen, de har en personlighet der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føyer meg inni rekka av sjokkerte "gravid-for-første-gang"-damer her jeg da. Fikk posotiv test i morgest og nå begynner det å synke inn. Utrolig hvor lite forberedet man er på dette selv om det i utgangspunktet var planlagt. Hjeeelp. Ikke har jeg noen symptomer heller....skumle greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt vi har mange mnd å forberede oss på ;) er ikke helt gått opp for meg enda tror jeg... Gleder meg til magen kommer og jeg blir sånn "ordentlig" gravid ;)

Ellers har jeg til nå bare litt ømme pupper og mensmurringer, kjenner det strekker nede i der... Satser på at kvalmen holder seg unna. Hvordan har dere det som gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også 'Gravid' på testen i dag morges, og har fremdeles ikke kommet helt over sjokket. Det var ikke helt planlagt, men tror det skal bli veldig fint :-). Reagerte på at jeg hadde fått så utrolig god luktesans - lukter ting (og mennesker...) jeg aldri har reagert på før... Og har vært veldig trøtt hele uken - men det kan jo like gjerne være på grunn av høstmørket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer;)jeg testet også positivt i dag. gravid med første jeg også. er kjempeglad, men har vel ikke gått helt inn enda. måtte ta 2 tester bare for å sjekke at begge var positive..en spennende tid vi har fremfor oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:) jeg skal også bli mamma for første gang. Er utrolig rart å tenke på at man skal bli noens mamma!! Har ikke helt gått opp for meg enda. Tror ikke man helt forstår for man begynner å få mage og kjenne den lille beveger seg. Har regnet meg frem til at jeg har termin den 2 juni. hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - gratulerer til dere også:-). Må innrømme at jeg har kjøpt en test til til i morgen - kan ikke helt tro det er sant... Termin 17 juni får jeg beskjed om - intill videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg er også gravid for første gang. Var planlagt, men ble likevel veldig overrasket da jeg fikk positiv test. Klarer liksom ikke å tro at det er sant. Lurer på å dra på legekontoret neste uke for å bestille time, men vet ikke om det er for tildlig. (lurer på hvordan folk fikk informasjonen sin før i tiden, for jeg får all min herfra...)

Merker ikke mye av graviditeten ennå. Kanskje noen ting kan ha med det å gjøre, men kan like godt være andre ting. Ellers har jeg skikkelig lyst å fortelle det til foreldrene mine, for de har ventet på dette lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen!!! Jeg er også gravid med første. Det har vært planlagt lenge, men nå når det endelig har hendt er det utrolig rart og uvirkelig. "Så det er slik dette føles?" Tror ikke det blir så mye mer virkelig heller før vi begynner å fortelle det til familie og nære venner. Da kan det hende det går litt mer opp for oss. Og disse hyggelige symptomene gjør jo og sitt til at jeg begynner å tro på at det er noe på gang... Har vært konstant småkvalm en hel uke nå, men i dag (beg på uke 6 i morge) meldte brekningene seg også... Ja, ja, jeg har vel gjort det mot meg selv, og forhåpentligvis forsvinner det om nye 6 uker...

 

Vi har en spennende tid fremfor oss. lykke til til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Idag lyste det "Gravid" på testen min, og jeg må si jeg ble litt satt ut.

Ikke for det at det ikke var planlagt-for det var det jo. Men at det skulle skje SÅ fort, hadde jeg egentlig ikke trudd! Helt sprøtt!!

Hatt en liten anelse et par uker om ting og tang-som ømme pupper, sure oppstøt og litt humørsjuk.

Selv om det er planlagt, så synes jeg at det er litt skummelt!!

Tenk hvis jeg ikke blir en god mor, tenk om ting ikke går som det skal......

Skal ringe til legen imorra!

Ifølge terminkalkulatoren så har jeg en foreløpig termin 3.juni.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Er også på vei med første. Er spendt på om dette går bra. Er veldig redd for å miste, da jeg har gjort det to ganger tidligere. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til dere alle:) Første her også. Er noe spennt om dette går bra. Har aldri mistet før, men tanken på at det kan skje er jo der. Man må bare trøste seg med at det er kroppen som ordener opp selv...

Kjenner en del symptomer på graviditeten ja, en del murringer og en ubehagelig følelse i undelivet og ømme bryster. Heldigvis i god form:) Var ikke akkurat planlagt at det skulle skje nå, men har snakket om det lenge og er selvfølgelig glade og kanskje litt skrekkblandet fryd:) Hvert sammen i over seks år så er vel på tide.... Har vel ikke helt gått opp for samboeren min;) han er vel litt skrekkslagen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...