Gå til innhold

Oj, jeg tror jeg har fått mage!


Ida - mamma til 2 søte små

Anbefalte innlegg

Har litt "polstring" rundt livet, så har bare ventet på at magen skal endre seg litt fra å være "småtjukk" til gravid . Å det tror jeg jammen meg den har gjort! Buler mer ut ved navlen nå enn den har gjort før. Den har hvertfall endret fasong, og jeg er sååå stolt! Er 16+6 idag! Flere som har begynt å se antydninger til gravidmagen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er 15+3 i dag og selv om jeg fortsatt lett kan lure "almenheten", så ser jeg tydelig at magen er på vei nå. Veldig fornøyd med det :-) Orker ikke lenger de vanlige olabuksene. Har bare de trange buksene og da blir det fryktelig trangt nå, så her har jeg begynt å bruke mammabukse. Føles vel litt tidlig, men de er jo så DEILIGE *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt mage siden uke 11 jeg, men nå er den mer fastere og buler ut:) Navlen er på vei ut på en måte... hehe:) Er 16 uker på tirsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15.3 i dag og jeg har også mage nå :-) rund gravid mage :-) deilig :-)og bare større skal den bli :-) Må nok innvestere i noen gravid bukser snart jeg og :-) er i tights modus så de strammer ikke så mye over magen :-) men hadde vært deilig med vanlig lange bukser også :-) har en lang som er litt tøyelig og som jeg har satt hårstrikk imellon knapp og knapphull :-) funker bra når man har tunika over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt stor mage helt fra uke 14 og jeg bare vokser og vokser. Allerede i uke 14 var det ei som spurte om jeg ville ha plassen hennes på t-banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, så moro å lese :) Jeg har også "polstring" rundt magen, så lurer på om det er derfor det ikke synes så godt på meg?! Jeg er 15 uker og 3 dager på vei, men ingen kan vel egentlig se at jeg er gravid.

Derfor var det bra å høre at magen sannsynligvis kommer ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som ikke har så mye mage. Jeg er 15 + 3 i dag. Jeg ser gravid ut når jeg står, men tror det er fordi jeg har vært så fryktelig sulten i det siste, hehe.

 

Når jeg ligger på ryggen er det ikke kul i det hele tatt, men hvis jeg kjenner litt etter så kjenner jeg toppen på livmoren sånn ca 8-10 cm under navlen (men den buler ikke ut sånn at det går an å se, må liksom trykke litt ned!). Er dette normalt?

 

Trodde graviditeten skulle vises bedre nå, men kanskje det er jeg som er litt utålmodig? Er redd det er noe gale og at babyen ikke vokser som den skal. Kan noen berolige meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal uroe deg :o) Det er veldig store forskjeller på kvinner når magen kommer til syne.

Jeg er ganske normal i fasongen (165 cm, 60 kg), og forrige svangerskap kom ikke magen før jeg var over halvveis. Men så kom den til gjengjeld raskt da...

Nå er jeg i uke 16 med andremann, og synes selv jeg har mage, særlig på kveldene og når jeg står. Men ingen som har kommentert at jeg har mage, så det er vel bare jeg selv som ser den store forskjellen enda... Eller nei, sambo sa her om dagen at "nå begynner det å komme en liten kul jo" :o) (det var på kvelden etter at jeg hadde spist masse da). Når jeg ligger på magen har jeg ikke kjent noen ting før nå den siste uka, nå kan jeg kjenne livmora noen cm nedenfor navlen, men tror magen ser flat ut for øyet enda når jeg ligger. Går fortsatt i mine vanlige arbeidsbukser, men har lagt dongeribuksene langt bak i skapet og går i veldig løse klær/ jobbebukser hjemme.

Kunne trengt litt tålmodighet jeg og :o) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+4 idag og i helga kom første tegn på mage. Ikke noe problem å skjule den, men nå ser i alle fall jeg og mann det.

Er 175cm og 55kg (tror kanskje jeg må plusse på to-tre kg nå)

 

Dette er nr3 og magen har kommet litt variert, men en eller annen gang mellom 14 og 20uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...