Gå til innhold

pustebesvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som meg.

sliter med å få puste jeg.aller værst når jeg ligger eller sitter.

peser rundt og føler jeg får for lite luft.er i uke 37 og magen har ikke sunket enda.har vena cava så ligge på ryggen er helt uaktuellt ubehagelig å ligge flatt i det hele tatt egenlig.blir så urolig i kroppen av det føler bare jeg jager rundt....mye vondt i hodet føler jeg ikke får nok oksygen..

har jeg godt i trapper ol begynner det å prikke i tenner og leppe og jeg må hive etter pusten.

bl trykk er fint.

er dette normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her også!! :) hehe.... klarer nesten ikke kjøre bil lenger for magen presser slik på lungene at jeg blir svimmel! trappene er et mareritt! den lille i magen har ikke snudd seg her heller, slik at det har ikke sunket noe. men har passert 8. mnd nå,så håper det skjer snart. i tillegg er det masse liv der ikke så har sparker både på ribbein og opp mot lungene. stikker ofte rumpa rett opp mot høyre lunge. da er det trangt:)

Skrevet

Jeg er bare 35 uker og sliter med d samme. Tror d er normalt ja. Gleder meg til magen synker! :)

Skrevet

Her også..Får skikkelig åndenød når jeg ikke får puste ordentlig, og det er ofte nå for tiden siden lillemann ligger å gnurer opp mot ribbein og lunger..Er 32 uker, så må nok holde ut en stund til ja;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...