jordbær mathilda Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Min veninne har det ikke så bra om dagen.Hun har omsider bestemt seg for å flytte fra samboeren sin (noe jeg støtter ) Han har aldri behandlet henne særlig bra,noe som igjen har ført til at hun ikke har hatt det bra med seg selv på lenge. Det har ikke vært snakk om fysisk,kun psykisk "terror" fra han. Hun har utviklet store spilleproblemer,som jeg tror er en flukt ffra problemene sine. Disse problemene har hun søkt hjelp for,og går i terapi. Men i dag lurte hun på om jeg kunne passe barnet i noen timer på formiddagen,som jeg selvføgelig sa ja til. Men nå sitter jeg og bekymrer meg om hva hun sakl disse timene,er redd hun spiller. Men følte liksom ikke for å spørre,da hun ikke sa hva hun skulle selv! Huff av meg,håper hun bare trengte litt tid for seg selv!
jordbær mathilda Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2008 Ingen synspunkter? Hvordan hjelpe henne,uten og gjøre henne en bjørnetjeneste...eller såre henne ved å lure på hva hun skal osv..
Gjest Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Om det er din bestevennine så får du heller spørre om det er spille hun skal. Vær ærlig med henne. Uansett hva hun skal, så er det nok uansett godt for henne at du passer barna litt )
lamlim Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Tenk heller at du gjør barnet en tjeneste, dersom hun er spilleavhengig hadde hun sikkert spilt selv om du hadde sagt nei til å passe barnet. Barnet får ihverfall den omsorgen og oppmersomheten det trenger når det er hos deg Så får du bare håpe at terapien hjelper for vennina di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå