har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Å tusler over i 2.trimester.. Så sees nok mange av oss igjen der:)
Kickie Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Huff.. trodde dette var et abortinnlegg jeg.. hehe.. god tur til 2. trimester. Jeg kommer om 6 dager!
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Åh, så herlig!! Er så godt å komme til 2 trimester :) Liker ikke 1 trimester med alle disse MA/SA innleggene Jeg kommer hoppende om ei uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå