Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trekker meg fra testepakten i morgen.....

Testet i morges med Clearblue sine krysstester. Den var i utgangspunktet negativ, men ble positiv etter at de 10 tillatte minuttene testen er gyldig var over.

Tok en ny test etter 4 timer, og denne var klart negativ, og forble også negativ. Trodde først den var positiv, men var nok bare en skyggestrek mens urinen trakk inn.

Så jeg venter ett par dager nå. Har nesten mistet trua, men etter en liten pep-talk av Vilsågjerne på msn er livet blitt LITT bedre, og hun har anbefalt meg og vente til tidligst mandag før neste test. Tror det kan være lurt....

Etter alt dette styret opplevde jeg såklart og ta opp mer Progestan enn noengang før, og jeg ble bare enda mer forvirret...

Lite symptomer ellers ute og går....

Lykke til med test, da jenter!! Håper dere får to av to rette:)) Jeg heier på dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svikter dere meg begge to??? Doffine har nemlig fått en ubuden gjest (som egentlig burde holdt seg borte i 9 måneder)

Men jeg tror faktisk den testen din ER positiv jeg Frøya!!! Hvis du tok ny test på ny urin 4 timer etter, er nok ikke denne konsentrert nok til å bli positiv! Så her er det fortsatt håp mener jeg!!!

Skrevet

Tusen takk, Turbo:))) Begynner jo nesten og få håpet tilbake her:))

Krysser fingre og tær for deg i morgen!!!

Doffine; fryktelig leit at den forhatte tanta kom på besøk:(((( Hadde virkelig håpet at det var din tur nå....Synes du fortjener det etter sååååå lang tid!!

Stor klem

Skrevet

Frøya på mandag så lover jeg du får klar beksjed at det er en spire der på testen;)))))

Jeg våknet til å få både en kjempesyk hund og blod på papiret.. Så i morgen så er mensen her for fullt regner jeg med...

Og i morgen så tester dere postitivt... Test med morgenurinen jenter..

Gleder meg til gode nyheter;)))))

Skrevet

Tror du???? Ååååååååååååååh, jeg håper du har rett:))))) Ble riktig så gira her nå!!

Er du sikker på at det er tanta som er på tur?? Du kjenner vel kroppen din så godt nå etter all denne tiden at det er nok et dumt spørsmål.

Hvem er det som er syk?? Doffen? Nemi? Er det noe alvorlig????

Skrevet

Doffine; forresten ved test under sist forsøk opplevde jeg to positive tester med QR. Disse ble også positive etter at den magiske tiden var ute,så jeg er liksom litt skeptisk, men på de testene står det svart på hvitt at de kan bli positive....aldri opplevd det med CB uansett hvor lenge jeg har ventet....derfor blir jeg litt gira når du og Turbo tror det er en liten spire som har flyttet inn her:))

Skrevet

Her er det mensen i farten... så neste mnd så kommer jeg med pos test å hyler;))))))

Lille vakre nemi vekte oss med et skrik uten like.. virkelig skrik.. Ante jo ingenting og fikk jo vondt i hjertet her... Så ringte vi vetrinæren vår å hørte hva det kunne være... og roa oss litt siden hun ikke kasta opp... kun var litt løs i bajsen.

Så går det litt tid å lille jenta mi kaster opp og får tydelig kramper i magen igjen... Så da var det rett ut til gode snille vetrinæren vår. Og røntgen ble tatt.... joaa... Nemi har gasslommer i tarmene.... og ar tydelig kvalm også. Så hun har rett å slett kolikk stakkar... og får flagyl nå.. Er ikke moro når de 4bente blir syke....

Og ang den siste testen du tok, og som turbo sa... så var det ikke lang nok tid i mellom... Du hadde ikke nok hcg i urinen rett å slett... Så tiss på pinne med morgenurin i morgen;))) Jeg har magefølelse på dere begge her nå....;))))

Skrevet

Stakkars lille Nemi:(((( Det er s så fælt og høre at de så tydelig har så vondt et sted og så kan de ikke si hva det er...Håper hun fort blir bedre. Luftsmerter er noe av det verste...Håper hun klarer og bevege seg litt. Det kan hjelpe på og få luften ut...

Ang. test i morgen så er det med såkalt morgenurin litt vanskelig for meg. Jeg er oppe på do en til to ganger etter at jeg har lagt meg, så mer enn 4 timer er nok ikke urinen i blæra mi (hyperaktiv blære). Da er det liksom greit og vente til man ikke trenger skikkelig morgenurin lenger for og få positiv test:) Om jeg mot all formodning skulle få sove hele natta uten og tisse skal jeg teste:) Det kan jeg nesten love deg:)

Trist og høre om den forhatte tanta:(( Neste mnd har jeg bestilt tur til henne til Bloksbjerg. Der er jeg sikker på at hun vil trives så godt at du ikke ser henne på maaaaaaaaaaaaaange mnd.

God bedring til Nemi:)) Finn deg noe godt du da, og trøstespis/drikk i kveld. Det synes jeg du fortjener:)

Skrevet

Er grusomt å se at de har så vondt å ikke skjønne hvor... lille vakre jenta mi som er så aktiv, ikke orke å vifte med halen engang... Hun ligger å sover nå, men har fått sprøyte mot smertene nå, så er hun vel ganske klar igjen i morgen til lek;))) Og hun skal kose pappan sin.. hehehe.. og fiser nok der hu ligger;)) hihihihi....

NÅr en har en blære som en pianøtt kan det bli litt vanskelig å holde seg.... og når en MÅ tisse så MÅ en tisse;))) Men det er dag rgd 11 nå?

Mensen var jeg nesten helt klar for å få nå. Vi har ikke hatt oss nok denne mnd, og jeg misstenker at EL var når sambo var i trondheim med jobben... Så jeg har også booka plass til tanta neste mnd;)) tihi.. enveis billett med norwegian;)))) hihihihihihihihi

Og sambo har hatt med seg mc donalds hjem i dag;)) smakte ganske så godt ja;) og har en sånn stor boks med sjokoladeis til meg selv i fryseren;)) hihi....namnamnam....

Skrevet

Kanskje han får seg en pillråtten fis midt i trynet da:)) Hahaha:)))

Må en tisse, så bare MÅ en. Av og til hjelper det og tenke på andre ting, men ikke bestandig, nei. Er bare rugedag 9 i dag:) Satte inn tre dager gamle egg da i stedetfor to, så er 11 dager siden de ble befruktet, men bare 9 dager siden de flyttet inn, så er tiiiiiiiidlig enda heldigvis:)

Kos deg med is:)) Jeg skal til en venninne og spise pizza og skravle om alt og ingenting:)) Gleder meg:))

Ha en flott lørdagskveld da alle sammen, både tobeinte og firbeinte:))

Skrevet

Hehe... ja, det er noe med det der at MÅ man så MÅ man tisse :) Jeg har stort sett vært oppe 1-2 ganger pr natt for å tisse. Litt slitsomt å ikke få sove hele natten.

Uff, gruer meg til i morgen jeg. Klarer liksom ikke å ha tro på noen positiv test nei

Skrevet

Frøya...: Kose deg hos venninne;) er digg å ha en sladre kveld;))

Turbo.. Jeg fører over positive vibber til deg... og du bare måååååå få pos test nå;)) ellers så vil jeg aldri stole på magen min mer...

Skrevet

Så kiipt med den j.....tanta doffine :o(.

Masse lykke til i morgen Turbo !

Håper for deg !

Kos deg hos venninna di Frøya,

og ikke glem at den positive testen over helga er vi mange

som har troa på .Promise ?

Klemmer:O)

Skrevet

Åhhh, Frøya, Frøya, Frøya - jeg har også troa på deg denne gangen!! ..og det at du så tidlig, på rugedag 9, hadde noe som kan minne om kanskje muligens positiv test... Jeg tror at på mandag - da blir det positiv test for deg! Til og med mandag er jo ikke håpet ute om testen skulle bli negativ, så lenge mensen ikke har ankommet...

Venter spent!

Skrevet

Vel,vel, da er det bare å håpe at sistemann ut her får positiv test i morgen da :) Lykke til Frøya!!!!!!

Etter blendahvit test idag, så har jeg ikke stor tro på at blodprøven i morgen kommer til å bli positiv nei.

Så her skal det legges slagplan for videre fremgang!

Skrevet

Ikke gi opp ennå, du skal se du får kryss i morgen:) Jeg syns dette høres veldig positivt ut og selv m overaktiv blære vil jo urin om morgenen være sterkere siden du ikke drikker om natta, vil jeg tro. Følger spent m deg:)

Skrevet

Ååååååh, jeg hadde sånn tro på deg, Turbo:((((( Veldig lei meg på dine vegne nå:(((

Jeg må tilstå at etter 6,5 times sammenhengende søvn i natt tok jeg sjansen på og teste i morges....BLENDAHVIT test!! ARG!!

Uansett, det ER tidlig for oss begge enda. Jeg er på rugedag 10, og du på 11. Egentlig litt pussig at vi begge er bedt og ta blodprøve allerede i morgen...Jeg venter til onsdag. Det har jeg bestemt meg for, og det får klinikken bare godta!

Det er håp i hengende snøre selv om det ikke ser så helt lyst ut nå...

Skrevet

Lenge leve optimismen? Både mamma og svigermor er også hellig overbevist over at vi kan ikke stole på disse testene når de tas så tidlig :) Hehe...

Leste jo om Raspberry her tidligere idag som hadde fått negativ test hjemme på dag 12, men likevel var blodprøven positiv :)

Men skal jeg være helt ærlig, så er det vel bare å begynne å planlegge fryseforsøk.

Kan man hoppe direkte over på fryseforsøk når mensen kommer?

Skrevet

Positivt og høre om Raspberry da:)) Det er håp, så lenge leve optimismen:)))

I Finland som er den eneste plassen jeg har hatt fryseforsøk fikk jeg hoppe rett over på frys når mensen kom. Ikke alle klinikker i Norge som godtar det har jeg sett her inne. Legg inn et innlegg og spør om policy på Riksen. Sikkert noen som vet:)

Skrevet

Nå jenter... ikke noe håpe er ute... Det er enda tidlig hos dere..

Blir en morsom og spennende dag i morgen;)) gleder meg til sms fra deg turbo;)) Da hører du gledes hylet mitt hele veien;)

Skrevet

Haha Doffine!!! Du må nok heller bare slutte å stole på magefølelsen din gitt... Blir ganske sikkert ingen hurra-rop fra meg i morgen nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...