gerd Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Kan man hete det eller er det for ulikt på ulike dialekter?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Synes det er et pent navn:0) Funker fint i hele landet!
juniorsen Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Mange som heter det.... Men ikke et navn jeg hadde kalt gutten min ) Klinger ikke særlig godt på engelsk, men om man skal tenke sånn er det jo endel navn som ikke gjør det ;o) (Simen, Odd, Fanny etc)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Det er et fint og norskt navn. Sterkt synes jeg. Vet om en del som heter det, noen uttaler D'en andre har den stum.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Synes ikke det er spesielt fint når bergensere uttaler det. Bååååårr - med skarring på slutten (synes i utgangspunktet det er en fin dialekt)
Tøysetipp Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Jeg liker det. Staut og stødig navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå