Gå til innhold

Hva mener dere om Bård?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man hete det eller er det for ulikt på ulike dialekter?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er et pent navn:0) Funker fint i hele landet!

Skrevet

Mange som heter det....

 

Men ikke et navn jeg hadde kalt gutten min :o)

Klinger ikke særlig godt på engelsk, men om man skal tenke sånn er det jo endel navn som ikke gjør det ;o) (Simen, Odd, Fanny etc)

Skrevet

 

Det er et fint og norskt navn. Sterkt synes jeg.

Vet om en del som heter det, noen uttaler D'en andre har den stum.

Skrevet

Synes ikke det er spesielt fint når bergensere uttaler det.

Bååååårr - med skarring på slutten

(synes i utgangspunktet det er en fin dialekt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...