Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Synes Bård er veldig fint, vi har å tenkt litt på det. Men vi er fra to forskjellige deler av landet, så vi sier det forskjellig, så derfor kan ikke vi bruke det. Jeg ville sagt Bård med stum d og rullende r, mens andre sier Bård med d og tykk r. Det er iallfall sånn vi tenker, men navnet som jeg sier det synes jeg er kjempe fint.
gerd Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2008 Det er akkurat det jeg tenker også. Navnet er flott, men vi er fra øst- og vestlandet så vi sier det så ulikt. Jeg vil ha et navn som ikke alle andre har, samtidig så vil jeg ikke ha et som er oppkonstruert.
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 ja, det der er vanskelig, man vil jo ikke ha tre andre gutter i klassen med samme navn, men det er lett å falle litt for de her motenavna, fordi de klinger så godt. Men jeg like å de litt gamle navnene, kanskje navn man finner hvis man blar litt i slektsbøker og slikt
gerd Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 men Bård er ikke et motenavn? Jeg vet ikke om en eneste liten Bård jeg da?
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 nei, det var det jeg mente, Bård ser jeg for meg mer som et sånt fint gammelt navn
Linn77 Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Ja, er brukandes det. Et helt ok navn, som ikke alle andre har. Ville vel selv ikke brukt det på en liten baby, men syns det er bra at ikke alle har de navnene som er "in". Syns forøvrig Brede er en veldig fint og lite brukt navn:-)
ElliBelli Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Jeg liker også navnet Bård (familienavn for meg), men mannen min sier at det blir uaktuelt. For på engelsk blir det; My name is Bored... :-( Kjedelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå