Gulosten™ Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hei! Har dere noen symptomer enda?? Jeg er/har - trøtt som ei strømpe hele tiden - veldig ømme bryster - vondt i lysken, det stråler nedover i beina - ingen direkte mensmurringer inni livmora, bare øm i skambeina og i lysken - halsbrann så det holder! - innbiler meg selv at jeg tisser ofte, men det er nok ikke sant:P hehe Venter på billigtester, de kommer i posten enten i dag (!!) eller på mandag
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg har ikke så kjempemange symptomer, så tviler på at jeg er gravid...meeeen.. - Har hatt et par anfall av kvalme...ikke mye men nok til at jeg reagerer. - Litt stikkinger, men ikke så mye som før jeg hadde SA`en - Vondt i korsryggen, men det kan jo ha så mange årsaker Har testet med billigtester, er jo testoman så det holder, men de er blendahvite hehe Men om jeg har en nogenlunde normal syklus så har jeg iKM på mandag, men det er heller ikke sikkert....for jeg har ikke hatt en eneste normal syklus etter p-pille slutt....ble gravid med en gang og har ikke hatt mens etter SA`en, vi kjørte bare på med en gang hehe Så blir uansett spennende å se Masse lykke til alle sammen!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 jo og så føler jeg meg oppblåst....men det kan være bare fordi jeg er blitt feit hehe
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Heihei! Jeg har symptomer, og har hatt det siden tirsdag. Tror IKM er tirsdag 30. sept. Din da? Jeg er: - Grønn av kvalme - Mensmurringer - Stikninger i livmora - Press og vondt i korsryggen - Klør nedentil(begynnende soppinfeksjon?) - Svimmel Ja, tror det var det... Neg. test i dag, men syns jeg så antydning til en veldig svak strek. Skal teste med CB dig. imorgen...
snellapella Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 IKM 2. eller 3. , men begynte blø i går---
Én til Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 IKM den 30/9, men tok en test i dag tidlig pga flere symptomer - og testet POSITIVT!!!! Kan nesten ikke tro det!! Er hoppende glad her nå - full klaff på første forsøk denne gangen (tok 2 mnd med første jenta mi da). Hadde symptomer som ømme/stikking i bryster, mer trøtt en vanlig og må tisse ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå