Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 For å si det sånn.. Her vet folk hvem hun er. Har ei venninne som kjenner til henne og hun mener faktisk at hun tok noen hormoner for å bli fortere gravid, da dette var det eneste hun hadde i tankene. Om dette faktisk stemmer vet jeg ikke - men å få firlinger uten hjelp er virkelig ikke vanlig. Det er jo 2mnd siden det sto oppslag om henne i lokalavisa her - og da ble det nevnt alt hun hadde fått vogn, klær, bleier og mme for flere år, senger og div utstyr. Alt hun trenger. Så at hun nå tigger på forsiden av dib synes jeg er smakløst. Hun får i tillegg hjelp og avlasting fra hjemmesykepleien flere ganger til dagen - så hun får nok mer støtte og hjelp enn de fleste vil jeg tro. Er det noen jeg synes synd på så er det han hun hadde sex med før hun ble gravid. Max uflaks sier jeg bare. Tenk på det bidraget da...
Dublin Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Synes det var et ganske usympatisk innlegg fordi det er basert mye på spekuleringer. Dessuten så er ikke det å få hormonell hjelp enstydig med at man får firlinger. Du kan vel ikke påstå at hun la opp til dette vel
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Firlinger kan komme "helt av seg selv". Kjenner noen som fikk trillinger på den helt naturlige måten, så slikt skjer. Og bidraget er nå slik det er. Der er max-grense for hva han må ut med, og denne grensen går etter hans inntekt. Den heter bidragsevne. Og bidraget hadde vært det samme, selv om barna hadde kommet "hver for seg". Og hjelp trenger en mye av, når en får så mange barn samtidig. Det er liten vits i å spekulere i hva som har foregått. For barna er jo her allerede, og hva skal en da med alle spekulasjoner? Det hjelper ingenting, annet enn å fòre slike som HI med sladdermat.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Jeg forstår ikke at hun skal ha krav på så mye hjelp. Vi andre som får mange barn, blir alene, blir syke osv må jo klare oss på egen hånd. Det er det man har familie til, ikke sugerør inni statskassa. Virker jo som dama synes det er statens feil at mannen ikke ville ha barn med henne og hun ble alene, derfor må de dekke utbygging av hus, ny bil osv.. Naboen min har 5 barn. de har ikke råd til å kjøpe ny bil, de kjører derfor to biler. Hvis noen skal ha rett på så må resten også få. Selv om jeg synes ingen har rett på noe da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå