Gå til innhold

Hva synes dere om dette? Venninneproblemer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sammen 3 andre venninner på tur til Lisboa for noen uker siden. Hun ene venninna mi var kjempesur mot meg hele uka. Hun gjorde det veldig klart at hun ikke var interessrt i å snakke med meg. Tror vi snakka sammen kanskje en gang vi to. Spurte jeg om noe svarte hun kort og surt uten å se meg i øynene.

Jeg kan forsikre om at jeg ikke har gjort noe som helst for å gjøre henne sint. Har ikke sagt noe stygt om henne, har ikke løyet, flørtet eller noe som helst som fortjener dette. Vi bor i forskjellige deler av landet i Norge, men har gått på skole sammen før. Før har vi ikke hatt problemer, men har aldri vært supernære heller.

Men jeg tenkte som så at jeg er sikkert paranoid. Det er sikkert bare jeg som FØLER at hun ikke liker meg etc, så jeg har ikke tenkt så mye over det.

Men igår så jeg at hun hadde lagt ut 45 bilder fra turen på facebook og jeg var ikke i et eneste av bildene..det så jo ut som jeg ikke engang var med på turen. Det til tross for at jeg fikk ødelagt kamera mitt så jeg har ikke bilder selv. Jeg vet at jeg var i mange mange bilder. De fleste egentlig, så hun må jo ha lett seg ut de bildene jeg ikke var i..

Hva synes dere? Tilfeldigheter? Er jeg paranoid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du er paranoid. Virker som om han har problemer med deg. "Magefølelsen" bruker og stemme på sånt er min erfaring.. Ville spurt henne rett ut. "Hva er problemet ditt med meg?" "Har jeg gjort deg noe?"

Skrevet

synes ikke du er paranoid..Man merker jo at noen ikke liker en/er sur.Hvis hun ikke alltid har vært slik er det tydelig at det er noe..

Hadde ikke vært i tvil etter bildene.

Skrevet

Tror ikke du er paranoid. Hun liker deg nok ikke. Mulig hun irriterer seg over deg. Jeg blir ofte sur mot personer som irriterer meg. Særlig på tur. Man kan ikke bli likt av alle, så det får du bare tåle. Hadde ikke brydd meg med å ta noe mer kontakt med henne siden dere aldri har vært nære venner likevel.

Skrevet

Sier nå endel om venninna di sin personlighet da. Har du ikke gjort noe mot henne så burde hun klare å svelge personelige oppfatninger og behandle deg som folk. Vitner om mangel på respekt fra hennes side. Det er sånne typer personlighet jeg kan tenke meg som mobbere.

Skikkelig dritiut av henne å ikke legge ut et eneste bilde av deg. Det er barnslig. Hadde lagt en melding på facebooken hennes lett synelig og spurt om ikke du også var med på turen. Det er hun som blir driti ut, ikke deg!

Skrevet

Hvorfor sier det mer om personligheten til venninnen? Jeg funderer på hvorfor det er avvik å ikke ønske å ha et nært sammhold man kanskje ikke liker?

Selv ville det aldri falle meg inn å smile falskt til enkeltindivider jeg ikke klarer å være rundt....

Du tenker mobbere, jeg tenker ærlig, Mer bitcy enn falske smil skal en lete lenge etter.

Skrevet

Jeg ville nok allerede på turen spurt henne hva det var og ordnet opp i det for at dere begge skulle få en bedre tur.

Synes uansett du skal spørre henne nå hva det egentlig er hun har i mot deg. Bruk omså facebook, og spør samtidig som du kommenterer bildene hennes, eks det var jo dritkult når vi red på de elefantene, synd du ikke fikk knipset bilde da den holdt på å spise opp vesken min.

Og spør da om hvor bildene av deg er, og om dere ikke er venner mer siden hun har "glemt" deg, og hva det er.

Skrevet

Det går da virkelig ann å behandle folk med respekt fordi om man ikke klikker sammen? Jeg kjenner mange jeg ikke ville hatt til nære veninner pga. kjemi, men jeg er da ikke sur og frekk mot dem av den grunn. Det skaper bare dårlig stemning for meg selv og alle rundt meg. Har ingenting med å være falsk å gjøre, med mindre folk er skikkelig ekle med meg eller andre ser jeg ingen grunn til å fortelle dem hva jeg synes om dem.

Skrevet

Alle venneinner har en stygg venninne, mulig du burde ta et hint.. Ikke alle bilder egner seg for andre venner!

Skrevet

Har det blitt sagt at venninnen ikke har hatt respekt,...? Jeg syntes nå det er lurt å trekke seg bort fra de man ikke syntes noe om, selv liker jeg overhode ikke å smile bredt, klemme og prate venninne prat med de jeg ikke syntes noe om......desverre, men sant. Her setter X venninnen en strek som gir tydelig signaler, så hvorfor legge seg ned å grine over det?

Er man i en gruppe på x antall mennesker så kan man og har muligheten å trekke seg bort fra de man ikke går rundt, det har jo vedkommende gjort her uten å være frekk eller spydig, HUN går rett og slett bort fra situasjon som hun ikke trives i og jeg annser det som respektfult, ikke et påklistret falsk smil......desverre men det er nå mitt synspunkt her.

Skrevet

Vet du hva? Hvis du har valgt å reise på tur med en person du ikke liker, så får du skylde deg selv og oppføre deg! Jeg har ingen formening om hvorfor hun har gjort som hun har gjort, men jeg ville spurt.

Skrevet

Nå sa hun jo at det ikke hadde vært noe problemer før turen da...

Synes venninna virker utrolig barnslig. Det går ann å oppføre seg som folk selv om man ikke nødvendigvis liker personen. Å legge ut bilder av alle bortsett fra HI var jo direkte slemt. Synes ikke det er falskt å kunne oppføre seg høfelig overfor folk som ikke har gjort deg noe galt.

Skrevet

Hun sier at hun var sur mot henne hele uka... Det kaller jeg respektløst. Ved å være det ødelegger hun jo turen for HI og sansynligvis også de andre om de fikk det med seg. Det finnes en mellomting mellom å prate veninneprat og å være sur og ekkel. Om hun ikke har vært slik før, så er det vel en grunn for det.

Skrevet

Hun sa ikke vel ikke at hun ikke likte veninnen. Forstår det slik at dette var en overaskelse for HI.

Skrevet

Det var jeg som skrev 12.27. Kanskje jeg formulerte meg litt dårlig. Siktet ikke til HI, men til venninna. Ser det er en over her som mener at veninna hennes sikkert ikke liker henne, og at det må være lov å ikke gå overens med alle.

Mitt poeng er at hvis veninna ikke har likt henne fra før, så visste hun nok det før hun bestilte turen. I så fall burde hun tatt seg sammen på turen og oppført seg.

Forstår dere hva jeg mener da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...