Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Håper ikke det smitter hit, eldste jenta er jo vaksinert, men lille tulla mi er ikke ferdig med vaksinene ennå, er jo bare 4 mnd. Kommer til og bli irritert hvis det kommer i hus her, hvorfor kan ikke folk vaksinere så vi slipper slikt?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Om du tror at dere er beskyttet fordi dere har gitt vaksiner, så må jeg skuffe deg. For jeg kjenner flere i Trondheimsområdet og Møre som har fått kikhoste, og som er vaksinert.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322379 Er nok ikke sikret selv med vaksine, som anonym over sier.
Joikaboll@ Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Ikke ta sorgene på forskudd, det går sikkert bra. Jeg hadde kikhoste som liten (var vaksinert) og jammen hadde jeg kikhoste igjen i våres. Da var jeg høygravid, med fødsel og alt gikk ok (måtte ha oksygen under fødselen da) Linus er nå 4 mnd og han er ikke vaksinert enda. Og kikhosten min henger enda igjen etter 7 mnd. Kikhoste er noe som florer i landet nå om dagen.
... <3 ... Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Uff... Tenk heller på den stakkars familien som har et barn med kikhoste!! Glad jeg ikke bor i nabolaget ditt med slike sladrekjerringer som deg..
Libido- Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Å være vaksinert betyr ikke at du ikke kan bli smittet. Urolig hvor mye folk setter seg inn i vaksine, eller ikke gjør det. Men det er jo tross alt bare ens barn.. pytt pytt. Er kikhoste så farlig da? Nei =)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Og så var vi gang med den evige vaksinediskusjonen igjen...
Gjest Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Det er viktig å diskutere vaksiner, spesielt pga fordommer lik de HI presenterer her. Dersom du ikke har vaksinert deg hvert 4. år selv, HI, kan du selv være smittebærer (iflg FHI). Da ser vi selvsagt bort ifra det faktum at vaksinerte også smittes...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Klart det er synd jenta har kikhoste, og jeg vil ikke ha det her i hus uansett når tulla er så liten. Jeg kjenner jeg blir irritert når jeg får besjed etter at de har lekt sammen at ho har det, samt at ho kommer og ringer på døra her. Er ho syk kan ho vel være hjemme, og ikke smitte andre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå