Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Og hva gjør dere med bildene? Fremkaller dem? Lager ett album til hvert barn? Jeg begynte så bra å lage hver sine album, tok masse bilder. Men så kom den digitale verden inn i mitt hus, og ingen mer bilder ble framkalt. Nå er det tre år siden jeg har framkalt bilder, så jeg har store planer om å få gjort dette nå som jeg skal gå hjemme ett år.. Har også tenkt å lage slike fotobøker fra noen forskjellige anledninger når det passer seg slik..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg prøver å ta masse bilder av ungene, men er ikke så flink. Jeg fremkaller fine bilder fra sommeren, noe spesielt, spesiellt fine bilder jeg kan forstørre og gi bort. Prøver også å få satt inn sommer bilder og slike bilder og sette inn i bøkerne deres. Har slike bøker til begge som sikkert de fleste har til ungene sine. "Barnet vårt" heter den. Ble også mindre bilder som blir fremkallt her etter den digitale verden er kommet inn. Prøver å få fremkallt et par ganger i året. Nå nettop har jeg fremkallt bilder helt fra mars.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jeg er veldig flink til å ta bilder av barna, er fremme med fotoen ofte. Legger de inn på dataen, og sender en del bilder til pappa. Men jeg er heller ikke så flink til å fremkalle bilder etter at jeg fikk digitalkamera. Jeg har begynt nå å gjøre klar en mappe på dataen som jeg skal brenne og fremkalle.
Raych Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Tar masse bilder:) Prøver å framkalle dem etter hvert ja. Limer inn i album og skriver en del. Bruker det på en måte som en dagbok der vi skriver en del om hva de har gjort den og den uka, mnd, hvor vi har vært, hvordan været var etc. Har 5 album til eldstejenta før hun ble 3, så vi har noe å følge opp med nummer 2... Tenker å slå sammen etter at minstejenta ble født slik at vi etter at eldstejenta fylte 3 bruker samme album til begge, pluss at vi må lage egne album til minstejenta:) Uff, dette ble rotete forklart. Vi har også tenkt at vi kanskje går over til fotobøker etterhvert... Kommer på omtrent samme prisen når jeg regner på prisen på album, scrappeting (scrapper bare enkelte ting, det blir for myë å scrappe alt), lim etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå