Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Har dere det hver dag? Jeg er bare 5 + 1 i dag, og hadde masse stikkinger nederst i magen på torsdag, men etter det har jeg ikke merket stort. Bare litt press av og til. Er dette normalt, eller kjenner dere disse stikkingene hver dag? Takker for svar
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2008 dytter denne litt jeg og håper på svar
karamell mamma Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jeg er 5+5 i dag... Jeg har har også stikkinger i magen. Noen dager har jeg nesten ingen stikkinger andre dager mer. Jeg spurte legen min, og han sa det var helt normalt.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2008 Takker for svar oslo jente.. god helg og lykke til
Gjest Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 hei jeg har stikkinger og rivninger der nede så snart jeg er fysisk aktiv med noe...hadde det med alle mine 3 jenter de 6 første mnd...de 3-4 første mnd var verst. det er bare livmorbåndene som strekker seg og er litt såre,men babyen har det helt fint. som en overlege på sykehus sa til meg da jeg var på ekstra UL med lillemor på grun av samme smertene....det er bare du som har det vond..babyen koser seg og har det behagelig og godt;)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 28. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2008 Takk for det kimby.. Det som imidlertid bekymrer meg litt er at jeg hadde ganske intense stikkinger på torsdagen, men har kjent fint lite til det siden, lurte på om det er normalt at det kan ta flere dager mellom hver gang?
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 ja det kan gå dager....lenger uti svangerskapet så vil det gi seg...i dag ha eg hatt en hælv.... dag ..skikkelig vondt og i går var jeg helt fin:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har hatt stikninger av veldig varierende hyppighet og intensitet. I uke 6/7 hadde jeg en periode med veldig hyppige og sterke stikninger kun på høyre side og var derfor redd for at det skulle være noe galt. Ultralyd viste imidlertid at alt var som det skulle, og etter dette har jeg hatt stikninger både på høyre og venstre side. Noen dager ingenting, andre dager veldig sterke. Så det høres veldig kjent oog normalt ut det du beskriver :-) Lykke til!
Suretær Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Har dere stikkinger i sidene eller midt i liksom?? Jeg har de siste dagene hatt ganske kraftige stikkinger i høyre side, så nå er jeg litt nervøs for svangerskap utenfor livmoren,.. Huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå