Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Er det nokon som veit kvar ein kan få kjøpt det rimeleg?
Turbojenta og lillesøster Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 I en vanlig skobutikk, kjøp noen hvite pensko av et slag, har du lang kjole synes de ikke under der likevel. Jeg kjøpte mine for 300kr.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Takk for svar.Då skal eg sjekka det.
Elskeråværemamma Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 agape i stavanger iallefall har salg på slike sko nå - 300 kr... Med medium høy hæl... Veldig fornøyd med de
endelig mamma t 2 :) Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Jeg trenger lave brudesko.. Dette har vist seg å være vanskelig å finne :S Vil ikke ha ballerinasko.. Om noen har et tips, kom gjerne med det Ser for meg at det blir verre å finne sko enn kjole, hehe..
snurkelurke Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 grensen skotøymagasin i oslo. jeg endte opp med ballerinasko jeg da. i "brudestoff" da. veldig fine, og VELDIG gode. overlevde hele lørdagen uten å ta de av en eneste gang!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Rainbow club skoene er en drøm å ha på bena. Finnes i alle høyder og fasonger. Litt dyre, men kan farges etterpå. Kjempe stas å kunne bruke dem (mine er nå farget svart) til finer annledninger . Å igjen veldig gode på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå