Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Henry Oliver?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer dette navnet til min gutt når han kommer om 2-3 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SKREKK OG GRU! Oliver kan jeg leve med, men Henry er helt JÆVLIG!

Skrevet

Henry og Oliver sammen ble veldig tungt.. Ikke spesielt gla i Henry jeg heller.

Skrevet

Vel. Mye negativt knyttet til det navnet. Vet om kun en som har hett det, og det er Henry Oliver Rinnan....

Skrevet

Hver for seg er det fine navn, men tungt sammen.

Skrevet

Samme navn som norges mest brutale mann gjennom tidene er litt drøyt.

Skrevet

Når jeg ser slike navn bare antar jeg at minst en av foreldrene er engelsk/amerikansk/australsk eller lignende.

Skrevet

Dropp det. Ikke fordi navnet er så ille, men på grunn av naziassosiasjoner, som nevnt. Kunne like gjerne brukt Adolf og Vidkun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...