Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Vurderer dette navnet til min gutt når han kommer om 2-3 uker.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 SKREKK OG GRU! Oliver kan jeg leve med, men Henry er helt JÆVLIG!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Henry og Oliver sammen ble veldig tungt.. Ikke spesielt gla i Henry jeg heller.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Vel. Mye negativt knyttet til det navnet. Vet om kun en som har hett det, og det er Henry Oliver Rinnan....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Hver for seg er det fine navn, men tungt sammen.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Samme navn som norges mest brutale mann gjennom tidene er litt drøyt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Når jeg ser slike navn bare antar jeg at minst en av foreldrene er engelsk/amerikansk/australsk eller lignende.
prebs Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Dropp det. Ikke fordi navnet er så ille, men på grunn av naziassosiasjoner, som nevnt. Kunne like gjerne brukt Adolf og Vidkun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå