Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Lørdag 27.09.08?

Anbefalte innlegg

Skrevet

15 dager til ul termin, mens termin var for nøyaktig en uke siden, så jeg håper jo at det skjer noe snart :-) Vil gjerne ha henne ut nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 dag igjen! Prøver å ikke vente for mye, men det er jammen ikke lett!:)

Skrevet

29 dager igjen:) Mensmurringer og kynnere hele tiden, håper jeg slipper å gå på overtid hvertfall:p

Skrevet

25 dager å formen æ jævlig.......................

Skrevet

1 dag igjen her - termin imorgen :) Har gått rundt med svake rier siden igår, så håper noe skjer før helgen er omme...

Skrevet

Jeg har også 1 dag igjen:) Har gått med svake rier i en uke,kroppen bare tuller med meg!!!!!! VIL FØDE NÅ;)

Skrevet

27 dager igjen lørdag den 27. :)

Skrevet

38 dager igjen :)

Skrevet

ul termin om 13 dager og mens termin 2 dager, men kroppen min gir meg ikke annet enn falske forhåpninger..sukk.. en smuuuuule lei av ventinga nå ja ;)

Min eneste trøst, er at det er så absolutt verdt å vente på :D

Skrevet

32 dager igjen her:) Har mye kynnere og verker i ryggen. Håper jeg får litt før tiden::)

Skrevet

9 dager igjen!

Men vi krysser veeeeldig fingerene for at hun kommer et par dager for tidlig :) selv om det ikke er lenge igjen nå.. helt utrolig hvor fort tiden har gått!

Skrevet

17 dager igjen og det ser heldigvis ut til at de ikke må dele bursdag:-) 2-årsdagen er vel overstått, under to timer igjen av dagen. Så nå må han bare komme når han vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...