line_n & sara Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 dette står jo over på siden!!! får jo helt vondt av å lese disse utrolig kjipe innleggene! Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: [email protected]
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 ja sant det..men jeg klarte ikke å la vær...blir så forbanna på sånnt!!! syke folk da...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 det er jo litt av morroa her inne da. og diskutere med folk som mener helt syke ting
Gjest Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Jeg unngår å svare på sånne innlegg, men her ligger dte nok mer bak. Mistenker at det er samme person som både har skrevet innlegget og som omtales - seriøs oppmerksomhetstrang :-S
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 å.. tenker dere på stygge barn greia? da er jeg enig. sånt svarer jeg ikke på
line_n & sara Skrevet 27. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2008 refererer til den stygge barn greia ja... diskusjoner om prim, og helseteppe foran vogna blir noe annet! men fyy! tenk å skrive noe sånt om noens barn!! stakkars mamman..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå