Gå til innhold

Er så redd for å miste. Har så lite symtomer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å leste noen abort innlegg i går og det var noe av det dummeste jeg har gjort! Da be jeg bare enda mer nervøs! Er 9+0 dager på vei i dag og har litt ømme pupper og kun vært litt små kvalm to-tre ganger til nå.

Leste på abort innleggene i går at det er mange som har gått og trodd de har vært gravide i mange uker etter at fosteret var dødt. Og at det kan ta mange uker fra fosteret er dødt til det kommer ut. Ble så redd, tenkte at det kan jo være dødt uten at jeg har merket noen ting, ettersom jeg har så lite symtomer.

Huff, vet det er dumt å engste seg, men klarer liksom ikke helt å slå meg til ro med at alt er bra der inne når jeg nesten er fri for symtomer.

Jeg har bestillt tidlig ul den 3.okt, men har ikke vært til noe lege ennå. Blir noen lange dager fram til fredag tror jeg!

Noen som har noen trøstende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om jeg har så mange trøstende ord, men vil bare si at jeg er i akkurat samme situasjon selv! Har tidlig UL 1.okt jeg, da er jeg nesten 10 uker tror jeg.

Hadde kanskje vært sunnere for oss å holde oss unna forumet, jeg hadde aldri hørt om MA o.l før jeg begynte å lese her inne, men klarer liksom ikke å holde meg unna. Hekta...!

Få høre hvordan det går på UL!

Skrevet

Ta det helt med ro! Jeg var hos privat UL denne uken, og legen sa det var mange som ikke hadde nesten noen symptomer og mange som hadde alle syptomer... Alt er like vanlig! Og legen sa også at det kan være forskjellig fra hvert svangerskap en kvinne har også...

Skrevet

hei

du skal bare ta det helt med ro..mange går igjennom svangerskap med fint lite symptomer..det er forskjell på folk.

jeg har 3 svangerskap bak meg..dette er nr 4.

det første svangerskapet hadde jeg fint lite symptomer...husker jeg syntes det var så kjedelig for vennene mine som var gravid klaget på kvalme..tretthet..vonde pupper og lat det der....hadde ingen ting på de 9mnd...kunne i tillegg gå opp til 2-3 dager mellom hun sparket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...