Gå til innhold

hva skal dere idag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbe heeele dagen. Har vært på jobb siden 0630 og regner ikke med at jeg kommer meg her i fra på maaaange timer enda.....

 

Det samme i morgen - og resten av uka for den del.

 

Festlig å være avdelingsleder når ingen kan jobbe.... Ikke får jeg extra betalt for det heller...

 

 

Skrevet

Være hjemme med sykt barn. Og vaske klea hans som er fulle av spy..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Rydde, vaske, bake kake, kjøpe gave.... Bursdag i heimen i morra! :)

Skrevet

Gå rundt Østensjøvannet med mann og barn.

Handle mat.

 

Også vaske bad og kjøkken. :)

Skrevet

Snart kle på oss og gå ut.. Mannen og jeg skal beise boden, junior skal leke..

Så skal jeg på kveldsvakt..

Skrevet

mini skal være hjemme hos pappaen sin, og jeg skal på ridetur:) weee

Skrevet

Gubben har tatt med tuppa til sentrum for å sjekke hva "Eventyrdagene" er + handle for helg og uke, mens jeg har planer om å rydde stua litt før de kommer tilbake. Litt tiltak siden samtlige leker ligger strødd/hengt opp/dandert over hele stua *sukk* og jeg er ikke ikke-kvalm i dag.

Skrevet

Sambo, barna og jeg er blitt bedt på middag hos en kompis av sambo som er kokk. Gleder meg skikkelig!!!

Skrevet

Her har den første høst stormen satt igang, så været er forferdelig, egentlig ganske deilig å være inne i varmen:)

Planen er en tur på butikken litt senere, og ellers bare kose oss inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...