Gå til innhold

9 åring som har røyka.

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger litt hjelp her. er litt usikker på om jeg overdriver eller ikke. ungen til sambo bor til mora si og jeg synes at det ikke virker som hu har tøyler der i det hele tatt. hu legger seg sent, har aldri faste måltid og hu får se på voksen program. hu fikk følge med på paradise hotel som kun handler om sex og fest og nå får jeg høre at hu har prøvd og røyke... jeg synes egentli dette skulle vert gjort noe med. men faren gidder ikke si noe for han sier bare at det ikke vil hjelpe. jeg mener noe må være frykteli galt. er jeg helt overhysterisk eller har jeg litt rett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var normalt at ungene sttarta med røyking før de fylte 6, så her kan det faktisk være snakk om for sent utviklet unge. Tror heller jeg ville prata med PP-tjenesten for å kartlegge omfanget av sen utvikling.

Skrevet

ÅÅ så morsomme vi er i dag. Not.

Ja det virker jo ikke som at pappaen bryr seg så veldig, har en stesønn jeg føler får bestemme det meste selv hjemme til mora og han er 10. Når jeg nevner noe for pappaen så bare trekker han på skuldrene.

Men jeg har faktisk sluttet å bry meg, er jo ikke min onge og når verken moren eller faren gidder bry seg så føler ikke jeg at jeg har noe jeg skulle ha sagt.

Men vet mora at hun har prøvd å røyke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...