Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 At noen spør om du kan være barnevakt når du har 7 uker igjen til terminen, og sliter skikkelig med bekkenet. Den vi skal være barnevakt for er 1 år, og gråter hele tiden så lenge mammaen er borte. Hun er også våken flere ganger for natta, for hun bruker puppen til mora som kos, og spiser dermed enda om natta. Vi har passa henne en gang før, og det for kort tid siden, og det var grining så og si hele tiden. Vi var utslitte etterpå, da jeg i utgangspunktet sliter med søvn p.g.a bekkenet.
Dublin Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Det er jo lov å spørre. Det er også lov å si nei, og du har gode grunner til å si nei. Har de ikke forståelse for et nei derimot, da er de frekke!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Men de vet at jeg er en person som ikke sier nei. Har vel kun meg selv å skylde på, men selv ville det aldri falt meg inn å spurt noen så nærme fødselen.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 De vet kanskje ikke at du har problemer med bekkenet, og sover dårlig om natten. Som nevnt over her, det er lov å si nei, selv om du ikke pleier å gjøre det.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Jeg mener det er ditt eget ansvar å si nei. At folk spør om de er desperate er vel forstålig. Ikke deres feil at du ikke er i stand til å si det du mener.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 er lov å spørre men du har også lov å si at det orker jeg desverre ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 du må bli tøffere og si nei, vansklig første gangen men blir faktisk enklere etterhvert, og nå når du får ditt eget barn bør du ihvertfall lære deg å si nei........ Syntes ikke det er frekt å spørre, hadde de blitt sure om de fikk nei så hadde det vært frekt.
Anne-B. Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Nei, ikke frekt, men ubetenksomt. Forklar det som det er og si at du er sliten. Så enkelt løser man det.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Jeg har 8 uker igjen til terminen, å hadde ikke synes det var frekt om noen spurte om det, er jo berre å si nei... Å er nok lettere å si nei nå dersom du har plager, for da forstår de så spør godt at du ikke orker..
Patetica fåkksi Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 7 uker er nå faktisk nesten to måneder.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #11 Skrevet 27. september 2008 Tuller du? Du har nesten to mnd igjen av graviditeten, du er da ikke nærme fødsel da. Ellers er det vel bare å si det som det er, at du ikke greier fordi du blir for sliten.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #12 Skrevet 27. september 2008 "Jeg er en person som ikke sier nei". Hva er det for noe tull? Du får lære deg å si nei, da!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #13 Skrevet 27. september 2008 "Jeg er en person som ikke sier nei". Hva er det for noe tull? Du får lære deg å si nei, da!
Gifteklar:0)) Skrevet 27. september 2008 #14 Skrevet 27. september 2008 Skjønner ikke helt hvorfor det skulle være frekt.Er jo lenge til fødsel og det er jo ikke sikkert de vet om bekkenløsningen din. Men hvis du ikke føler for å passe ungen må du jo selfølgelig si nei.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #15 Skrevet 27. september 2008 Langt i fra frekt. Heller en tillitserklæring at du blir spurt om å ta vare på det kjæreste de har. Og om du ikke klarer å være ærlig, så synes jeg det er ditt problem som du bør jobbe med. Du har ihvertfall ingen grunn til å bli sur.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #16 Skrevet 27. september 2008 Synes også at du bør jobbe med deg selv og evnen til å si nei. Det er slettes ikke frekt å spørre om det... Bare si sannheten, at du ikke orker. Det er mye lettere å forholde seg til enn hvis du sier ja (fordi du alltid gjør det) og blir sur i etterkant fordi de burde lest tankene dine.. Si ifra, du!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå