Gå til innhold

Trist og depper i dag eg. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

PÅ vei ut av ektekskapet. Mannen er en dritt, så jeg mååå ut, ikke valg lenger, prøvd å redde det, men nok no.

Men, jeg har ikke noen venner....har venner, men de er ikke venner, i den forstand at de har sg og sitt liv, alle har mann og barn, og ingen har tid til deppe-meg som vil på byn i helgene og ha skravle-besøk i ukedagene. Trøstet meg litt med en mann no, men nå ser dette ut til å gå dunderes, så slår detmeg, kommer ALDRI til å finne en annen mann, og jeg er så ENSOM! :(

HATER å sitte aleine. :(

I dag skal jeg på teater meg og ungene. Men har 4 billetter da....var tenkt mannen skulle ha billett nr 4, men nå blir det bare eg og ungene...og jeg kommer til å grine når jeg ser andre mødre og fedre som er sammen med barna sine.

Life suck. Alt jeg vil ha er en armkrok og en klem. Og noen som kan drikke med meg i kveld. Faaaaeeen. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som du savner mannen din enda. Kan du ikke be han med deg og snakke med han og se om dere ikke kan prøve igjen?

Skrevet

Ok. Da er det ikke noe å samle på nei.

Skrevet

Dette var trist lesing.. Fint at du klarer å ta tak i deg selv om komme deg ut av et usunt forhold.

Det er trist å oppdage at de som skal være venner, ikke er skikkelige venner likevel, men tenk deg om to ganger før du involverer ny mann nå. Du har nok av andre ting å tenke på. Det er kanskje barn med i bildet også??

Ofte er det slik at kvinner tenker at "med mann skal mann fordrives", men ofte er det ingen god ide. Fokuser på deg selv og barna nå i en stund fremover. Du har allarede vist en enorm styrke ved å komme deg ut!! :-)

Det finnes ulike krisesentre rundt om i Norges land der du kan få hjelp. Om du ikke vil/trenger på bo der kan du møte andre i samme situasjon, få praktisk hjelp og noen og prate med.

Ønsker deg masse lykke til!!

Skrevet

Men jeg viiiiiiiiiiil fordrive mannen min med denne nye mannen.....noen uker til, til verste bøygen mot slutten av dette ekteskapet er over. Er kun useriøst med han. Men det hjalp..... Faaaaeeen.......blir gal her. Sitter og griner. Må ta meg sammen, må reise til byn på teater snart..... Off. Drittdag. Drittliv. Drittmann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...