Gjest Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Ikke en annonsen, ingenting. Må vel være virus-programmet mitt?
Alba44 Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Samme her. Godt å slippe all reklamen.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jeg vil tro det har med Flash-instillingene dise å gjøre. Alle reklamene vises med flash, men har du ikke adobe flashplayer e.l. vil de da ikke vises..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 evt. så har du en add-on i feks firefox som stopper de. hadde det før jeg også, men den stoppet også nettbanken min.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Har noe ad-blockergreie så alle sider er reklamefrie bestandig og det er utrolig deilig. Reformatterte pc for ei stund siden og før gubben fikk installert greia så ble jeg jo helt vill iøynene av å være her inne, hehe.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Vet ikke om det er reklamen som gjør det, men dib - siden har i alle fall blitt helt ufattelig treg å laste inn i det siste...!! Klarer helt fint å overse reklamen her til vanlig, men trege sider er det mest irriterende som fins på nett!
Gjest Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Jeg har ikke problemer med nettbanken, og så kan jeg se reklame hvis jeg vil, kommer alltid opp som en mulighet. Ikke her inne, men på mail og slikt, og en del sider som jeg kommer inn på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå