Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Jenter: * Mari og Kari * Tina og Mina * Maja og Kaja * Tea og Lea * Linda og Minda * Tone og Lone * Jane og Janne Gutter: * Tom og Tor * Kim og Tim * Jon og Jan Jente og gutt: * Frikk og Gitte * Leon og Lone * Kai og Mai
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Unnskyld, men det synes jeg var noen skikkelig elendige forslag! Skal de kles likt også, da eller? Greit med nabn som passer sammen, men de trenger da ikke å rime!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 stakkar søstra til Linda som må hete Minda!! hahhahhahaha
Gjest Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Ville heller gått for å ha samme forbokstav f.eks i navnet. Da hører navnene sammen uten å bli for like.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 jeg har det beste forslaget til jente og gutt Espen og Ester hehehehahahahohoho
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Gutt og jente Lise og lars Emilian og Lillian Elias og Else eller Elise Frida og Fredrik To gutter Emilian og Manuel eller Emanuel Martin og Mads Matrin og Marius eller Markus To jenter Jette og Jenny Lilly og Lotta Felicia og Angelica
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Jeg er tvillingmor selv til jente og gutt på 10 år, disse heter to vidt forskjellige navn. Har vært i mange sammenhenger hvor tvillingmødre angrer på at de valgte altfor like navn. Dette har preget barna hele livet og de synes ikke det er noe morsomt selv heller..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Haha!For noen elendige forslag!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 Gabriel og Gabriella Daniel og Daniella Aleksander og Aleksandra Emrik og Frida Theo og Noah Vet at disse også er ganske like ja hehehehe Ta noen som ikke passer sammen det kan være like fint det Klem fra en som ønsker seg tvillinger
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #11 Skrevet 27. september 2008 Syns Mathilde og Martine pluss Hanne og Lene er fine navn på jenter.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #12 Skrevet 27. september 2008 Hvorfor skal navnene absolutt være så like? Venter selv tvillinger men kunne aldri tenkt meg 'sånne' navn
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #13 Skrevet 27. september 2008 Tipp og topp Truls og Trine Snipp og Snapp Tuppen og Lillemor Knoll og Tott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå