♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Finnes det egne regntrekk til bruk når en har en bag festet til vognen. Det vanlige trekket passer ikke med en bag og et sete. Skikkelig irriterende da vi har et vær som tilsier mye bruk av regntrekk. Kan jeg evt kjøpe et singeltrekk og bruke på sittedelen, siden det er eget regntrekk til bagen? Men det får jeg vel ikke festet skikkelig? Hmmm det beste hadde vært et eget trekk som passet!! Noen kloke hoder som vet??
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 joda det finnes. både oth har ett og mange andre i sånn vanlig blått eller svart stoff. kikk i babybutikken eller så har de det på babyjungle.nl
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2008 Mener jo å ha sett det på babyjungle tidligere, men nå har jeg vært der å sett flere ganger uten resultat..... Finner det ikke - og vil helst ha OTH sitt.... æææsjj
Mrs. Bouquet Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Jeg bestilte søskenvogn og en bag på babyjungle.nl + regntrekk til dette, men fikk da beskjed om at regntrekket som fulgte med vogna var akkurat det samme som de solgte til søskevogn med 1 bag og en sportsdel. LItt rart for det passer jo ikke sånn 100 %, men tror nok det skal funke. Det som plager meg mest er at kalesja til sportsdelen dekker over babybagen når den er oppslått. Vogna hadde vært perfekt om den hadde 2 separate kalesjer og regntrekk som passet bedre.
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 Jeg fant jeg fant!! På barnas hus har de et regntrekk for en bag og en sportsdel. OTH regntrekk combi duo kaltes det. Kostet 369 kr. Endelig!! Det ordinære for 2 sportsdeler kostet 399.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå