Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Jeg har en gutt på snart 2 år. Han er i kjempeform, ingen feber eller noe. Men han har ørebetennelse. Men han skal ha paracet og nesedråper før han legger seg, å sover da hele natten gjennom. Uten smerter. På dagtid er han helt upåvirket av betennelsen. Det er bare det at jeg er bedt i et bursdagslag for en stund siden. Det er min tante som evt. skal være barnevakt. Min sønn kjenner henne godt. Men han har ikke sovet der før da. Men jeg tenkte at HVIS jeg sender han dit i dag, så hadde jeg vært der til han hadde sovnet.. Han hadde også blitt hentet før kl.11 i morgen.. Men er usikker på om jeg er egoistisk om jeg drar akkurat i dag.. Får nesten dårlig samvittighet bare av å tenke tanken... Men hva ville dere gjort?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg ville dratt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jeg hadde også dratt hvis han ikke ble verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå