Gå til innhold

Maria på "unge mødre 2"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kjøpt meg "unge mødre 2" på webtv. Det er utrolig underholdene å se på hun der Maria. Dummere menneske skal en lete lenge etter altså:) Er imponert over hva hun klarer å lire av seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke sett så mye på.. hva sier hun? :)

Skrevet

F.eks. "Døper barnet pga pynten"...??? Bleker håret orange, "men det er jo hyggelig med oppmerksomhet da", merkelig at folk ser på ei med orange hår! "Huff jeg har så dårlig selvtillit, må bli slank altså" -trene??+++ MYE.

Skrevet

Når du kjøpete det på webtv får du da se alle episodene med en gang eller må du vente for hver uke?

Skrevet

Synes du er den som er dummest her, som legger ut slik dritt.

Skrevet

Syns hun er morsom jeg. Og man trenger da ikke tro på gud for å døpe ungen sin.Syns hun er pen og ikke noe galt med henne ivertfall.

Skrevet

Tror de prøver å få henne til å virke dum.Tragisk .Klipper vel på de rette stedene.

Syns hun virker kjempeålreit jeg.

Ikke lett å være så mye borte fra familien sin.

Skrevet

Jeg syns hun bare virker litt usikker jeg. Har nok dårlig selvtillit stakars! Syns hun er en søt jente, men ja hun sier noen ting som kanskje vrker litt lite gjennomtenkt, men sånn er det år de går å filmer alt hun sier. Da velger de jo det som får hun til å virke mest mulig dum tror jeg.

Skrevet

Tror nok dette er en jente med veldig dårlig selvtillitt. Hun virker ganske nervøs og ler nervøst. Skjønner ikke poenget med å henge henne ut ?

Er enig i at hårfargen var litt vel uheldig. Hun var kjempe pen med mørkt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...