anjaslilje Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 jeg må ha sylte,medisterkaker og ribbe/sosisser.
Musemor med tre søte små Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 2. juledag torsken Ellers klarer jeg meg ikke en jul uten hjemmelaget leverpostei og sylte
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 jeg må ha sylte, får jeg ikke sylte så kan det være det samme med hele jula
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Det er nåkk pinnekjøttet det ja..*BOMBE* he he..Men vi bruker alltid bogstykker istedenfor pinnene-så sånn må jeg ha det servert:-)) Pepperkakehuslaging med barna-er alltid koselig:-))
Koseklompen Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Maten moren min lager. Den er det beste. Ribbe, pølse, medisterkake, sylte, tyttebærsyltetøy, rømme, sylteagurk, surkål, ....masssse mer
Thunderstruck Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Ribbe,julepølse,sylte,laks og hjemmelaga eggesalat,kalkun
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 I løpet av juleuka MÅ jeg ha kalkunmiddagen til mamma, så når vi feirer hos svigers så kommer vi på kalkunmiddag til mamma en av juledagene ) Utenom det så må jeg ha lillejulaftentradisjonen hos mamma; salt lammelår med tilbehør (resten av låret har hun som pålegg resten av jula - det er nam!!). Og fenalår (det lukter rompe og er ikke tiltalende, men når jeg først har begynt så klarer jeg ikke stoppe) i førjulstiden. Hjemmelagede peppermyntekuler, hjemmelaget marsipan må også til for at det skal bli jul. Og pepperkaker, men de kan godt komme fra butikken.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Ribbe med alt tilbehøret. Og hjemmelaget waldorfsalat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå