Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hvor farlig er det??? Vet ikke hvor mye han fikk i seg, men så jo at han hadde bitt av toppen. Er helt kvalm jeg nå. (jeg røyker ikke , denne viste jeg ikke var her engang)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 oj, hehe! Tror nok ikke det er så farlig, det kan nok hende at han blir litt dårlig i magen og vil kaste opp. Ellers så får du følge litt ekstra godt med på ham i dag, da:)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Ja det skal jeg love deg..... Han virker i fin form nå da, heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 tror ikke d er farlig men han kan nok bli kvalm.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Det er filtret på en sig som er veldig farlig for barn... Ikke bra med tobakken heller, men ikke fullt så galt som et filter.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 ring giftinformasjonssentralen med en gang, sigaretter er FARLIGE for små barn! Inneholder flere tusen kjemiske stoffer, over 700 av dem er kreftfremkallende. Jeg har hørt at EN røyk er nok til å gjøre et lite barn veldig, veldig sykt. Lykke til og håper jeg tar feil...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 ring giftinformasjonssentralen med en gang, sigaretter er FARLIGE for små barn! Inneholder flere tusen kjemiske stoffer, over 700 av dem er kreftfremkallende. Jeg har hørt at EN røyk er nok til å gjøre et lite barn veldig, veldig sykt. Lykke til og håper jeg tar feil... oh my god, du vet å sette hjerteinfarkt på folk må jeg si!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Sigaretter og tobakk er veldig giftig for små barn å spise. "Sigaretter og tobakk ligger ofte fremme på bord og benker. Det er viktig å understreke at tobakk er en veldig farlig gift. Selv sigarettsneiper er nok til å forgifte barn alvorlig. Tobakksvarer og avfall i askebeger skal derfor oppbevares sikkert for barn." http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/forgiftninger.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå