Gå til innhold

det er en form for barnemishandling!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som tydeligvis mangler noe i toppen, tenkte jeg skulle ringe helsestasjonen hun tilhører å tipse de. Hun gir ungen vanlig margarin på brødet! HALLO!!!!! Det er jo alt for mye salt i det. Har sagt flere ganger at hun må kjøpe den uten salt men hun har enda ikke gjort det. Det er jo rett og slett farlig for de små med så mye saly. Hvordan få henne til å gjøre noe med det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger å passe på dine egne barn, du HI, om du har noen.

 

Bry deg litt mindre om andre.

Skrevet

Herregud, her er det tydeligvis du som mangler noe i toppen!

 

Har du virkelig tenkt å ringe helsestasjonen å "tipse" de pga det??

 

Er barnet sykt? Får han mye omsorg og kjærlighet? Mat på bordet, og klær på kroppen??

 

Så sitter du her å klager på at han får margarin på skiven?

Det fikk også jeg når jeg var liten.. Og beklager å måtte skuffe deg, men jeg er fortsatt helt normal, har aldri feilet meg noe som helst, og jeg har absolutt ikke tatt skade av det!

 

Skjerp deg, HI!

Skrevet

Hva er vitsen med å legge inn tulle-innlegg hele tiden?

Skrevet

Når jeg leser sånne innlegg vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte.

Skrevet

Er dette et Kjøtpølsa-kopiinnlegg???

Skrevet

Skjønner ikke at noen faktisk syns at det å legge ut sånne innlegg er morsomt? Er jo som å dra en vits for samme person 100 ganger og fortsatt tro at personen skal le...

Skrevet

Å nei.... off a meg.. det va jo verdens undergang...

Gi margarin på skiva.. off...

 

pass på deg selv og dine..

 

så lenge hun ikke slår eller mishandler på annet sett.. så hadde ikke jeg brydd meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...