iznogood Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 er det stoltzen opp - verdens bratteste løp http://stoltzen.no/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=35 og jeg skal ikke delta i år heller... :-/
iznogood Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 jeg er sikkerlig imponert over piken på 14 som var best av alle deltakende damer!! :-) neste ås skal jeg ha fått orden på kneet mitt så jeg kan løpe, jeg også.
frøydis m/ 4 Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Det er jeg også imponert over! men jeg er imponert over deg også som har tenkt å løpe neste år!!!! - Jeg tenker at sånn kommer jeg aldri til å gjøre..... Du må si fra slik at vi kan heie!!!! :-)))))
Trollmora Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 HALLO? Delta til neste år? Hvor mange treningstimer bør man ha lagt ned i motbakker før man stiller til start i ett slikt løp? Hallo? Nei dette er helt klart ikke i min kategori, men jammen meg er det mange flinke og sporty mennesker som orker mye vondt ) Lykke til med treninga da iznogood!
iznogood Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2008 er da ille så ille heller :-) jeg bruker løpe (rolig) opp stoltzekleiven en gang i uken. det holder i massevis det for å komme i form til neste år. om noen bare kunne få litt fart på å ordne menisken min, så jeg slipper sitte fullt så mye på dasken som jeg gjør. tusen takk for at dere vil heie på meg, da :-) jeg blir jo helt kjempemotivert for å klare det på en greit tid også nå. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå