To gutter + spire Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Har termin på søndag. I kveld har jeg hatt rier med ca. 16 min. mellomrom men de er ikke sånn voldsomt vonde enda . Varer ca 40 sek. Blir spennende å se om det fortsetter eller stopper opp... Er ganske spent.... hehe
Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Oi, så spennende da! Masse lykke til!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Masse masse lykke til:-) Gleder meg til å høre hvordan det har gått!
To gutter + spire Skrevet 27. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2008 God dag Fikk sove noen timer i natt med varmeflaske på magen . I 04 tiden våknet jeg og riene var ganske vonde. Gikk på do og oppdaget blodtilblandet slim. Det kom mer og mer . Ringte føden og reiste inn der for å skjekke. Låg med ctg , og lillegutt hadde det kjempefint . Hadde rier mens jeg låg der , men jordmoren sa det ikke var noen åpning enda . Men det skjer jo ting med livmorhalsen siden det kommer mye slim og blod sa hun . Fikk beskjed om å dra hjem og ta et par paracet for så å prøve å sove. Det har vært herlig å sove noen timer nå - kommer endel slim og blod enda og riene kommer innimellom. Flaks at sønnen vår sov hos foreldrene mine i natt - god timing!! hehe så nå får jeg ta meg en dusj og håpe på at det ikke drar ut FOR lenge.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Så spennende!! =) Har selv 10 dager igjen til termin, og jeg tror jeg venter meg ihjel:P hehe, men hun ville nok ikke ut når jeg trodde at hun kom..Alltid trodd at hun skulle komme den 25 eller 26 sept.. Men hun kommer kanskje på den andre datoen jeg har i hodet da.. Dagen etter termin.. Dvs, 8. oktober=)
Nikkan Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Regner med at du ikke orker å ha sex nå, så lag deg en tallerken grøt med masse kanel på mens du venter. Kanel har ofte en god effekt, så lykke til:)
To gutter + spire Skrevet 27. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2008 Yes - har hevet innpå med kanel nå - hehe ikke spør hvordan jeg klarte det , men en stor spiseskje gikk ned med masse vann hihi Føler riene har roet seg litt nå . Drar innover for å være med sønnen vår som er hos foreldrene mine. Savner han veldig . hehe har ikke sett han siden i går ettermiddag Så får vi ta det som det kommer .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå