Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

..William? Gi meg deres synspunkt, vurderer det (oppkalling).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er fint jeg :) men ville ikke hatt det selv.

Skrevet

Har bare gode asosiasjoner til det navnet.

Har et søskenbarn som heter det og han er en kjernekar.

 

Skrevet

Et sterkt og flott navn, men ville nok ikke valgt det selv. Men det er smak og behag;)

Skrevet

Det er nydelig! Broren min heter det, så det er ikke aktuelt for oss å bruke noe gang, men kortversjonen- nemlig Liam- står på lista om vi skulle få en gutt neste gang.

Skrevet

Syns William er et flott navn! Vi hadde det på lista denne gangen, men ett vennepar kom oss i for kjøpet:-)

Skrevet

Står på lista våres også :)

Skrevet

Kjempe fint!!!!

 

Min sønn heter det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...