nurkimagen.com Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 ..William? Gi meg deres synspunkt, vurderer det (oppkalling).
anjaslilje Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 synes det er fint jeg men ville ikke hatt det selv.
Mayken Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Har bare gode asosiasjoner til det navnet. Har et søskenbarn som heter det og han er en kjernekar.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Et sterkt og flott navn, men ville nok ikke valgt det selv. Men det er smak og behag;)
Lillehjertet2 Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Det er nydelig! Broren min heter det, så det er ikke aktuelt for oss å bruke noe gang, men kortversjonen- nemlig Liam- står på lista om vi skulle få en gutt neste gang.
Linn77 Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Syns William er et flott navn! Vi hadde det på lista denne gangen, men ett vennepar kom oss i for kjøpet:-)
trollmor & trollungene Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Står på lista våres også
De tre gull Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Kjempe fint!!!! Min sønn heter det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå