Gjest MMJ Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hei du, du svarte meg på noen metode spørsmål for en stund siden.... synes det er så kjempevanskelig... Kan du det der faget du? Tenkte... har egentlig flere spørsmål om alt mulig.. synes det er forferdelig vanskelig!!!!!!!!
ScaryMama Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Hei! Innenfor hvilket felt har du metode? Jeg kan vel egentlig en del, så du må gjerne stille noen spørsmål hvis du vil så skal jeg forsøke å gi det et godt svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå