~sjiraff~ Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 hehe.. er ikke av den som sitter og promper foran min mann med vilje. Men det hender jeg slipper en smyger, og en smyger som ikke var en smyger allikevel :o/ Men innimellom så har jeg spist eller fått i meg noe som bare utløser dødsangst for de som er i nærheten hehe... Da jeg var høygravid nå i viste jeg f.eks bakt hvitløk og ble en levende gassballong i halvannetdøgn etterpå... Og seriøst, det var så ille at jeg ikke klarte å være i samme rom som meg selv... Hva gjør man med sånt da? Var veldig glad for at jeg var hjemmealene de første 14 timene for å si det sånn.. hehe.. Vi sov i kjelleren da, og min mann kjente hvitløks-prompestanken da han kom hjem (i første etg) på morgenen etter. Hva gjør man? Ja det er sikkert ekkelt og ufint, men jeg klarer ikke annet enn å le. Det er jo helt uforskyldt, og jeg hadde aldri reagert slik på hvitløk før. Dette skjedde to ganger (skjønte ikke første gangen at det var hvitløken) og har ikke tørt å bake hvitløk siden, ennå det bare er såååå godt!!
~sjiraff~ Skrevet 26. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2008 *Da jeg var høygravid nå i vinter spiste jeg....*
MissBenz Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Hehe..det var jo også et spørsmål Jeg er en dopromper og har vært det så lenge jeg kan huske. Har aldri hatt uhell. For meg er det naturlig å ikke prompe foran folk, heller ikke samboeren...
Gjest MMJ Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Bryr meg lite om det blir en liten fis fra meg eller han. ALLE fiser MEN, hvis den lukter "død", da går det jo ann å ta litt hensyn, hehe
fumlis og skrikerungene Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Med fare for å bli "mobbeoffer" så skal jeg ærlig innrømme at jeg har prompeulykker rett som det er jeg. Men i mine kretser har egentlig promp vært en naturlig greie. Men dette er innenfor hjemmets fire vegger vel og merke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå