gutt 07 + baby 09 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Fikk en svak strek på morgenurinen i dag, med bruk av billigtest. Har IKM på søndag. Regner med jeg kan stole på den?
Minnie_Moon Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Det sies jo at strek er strek... Så da får man vel gratulere? Jeg har også ikm på søndag, skal teste i morgen tidlig...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Av det jeg har sett fra andre sine resultater her etter å ha fått en svak strek, så tror jeg du kan stole på den ja
Musemor med tre søte små Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Man sier jo en strek er en strek, men jeg hadde nok tatt en ny test om et par dager om jeg hadde vært deg. Prøver meg likevel med et lite gratulerer
gutt 07 + baby 09 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Så bra då, ville bare høra her først. For jeg er VELDIG sikker på at jeg er gravid!!! Men vil helst vente til søndagen er over med å juble!!! Takker ) Håper dere følger etter!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Jeg følger med Supermisunneliii på alle det klaffer for, og så glad på deres vegne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå